Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام عابدینی می‌گوید معتقدیم شهید زنده است و مسیرش از آسمان ادامه دارد. دغدغه‌هایی که شهید سلیمانی داشت حتماً با نصرت الهی به سرانجام می‌رسند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام عابدینی در برنامۀ سمت خدا ضمن اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت حاج قاسم، آغاز شکست دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر حاج قاسم یک مکتب و مدرسه است، با شهادتشان این مکتب با یک افق جهانی شکوفاتر می‌شود.

وی افزود: با یقینی که ما به عنوان مکتب شیعه داریم، معتقدیم شهید زنده است و کار انجام می‌دهد و مسیرش از آسمان ادامه دارد. دغدغه‌هایی که داشت، حتماً این دغدغه‌ها با نصرت الهی به سرانجام می‌رسند و نتیجۀ آن، رشد، انسجام و پیروزی‌های پی در پی نیروهای مقاومت و در مقابلش، انفعال جبهۀ کفر است. آنها به نظرشان آمد که به موفقیت رسیدند، اما در سنت الهی اینگونه نیست. طبق سنت محوضت، هر اندازه مرز حق و باطل روشن‌تر شود، مرزبندی‌های بین ایمان و کفر قوی‌تر شود و اهل کفر به عقاب خواهند رسید و به این ترتیب به ظهور نزدیک‌تر خواهیم شد. از این جهت با شهادت حاج قاسم، مرزبندی‌ها قوی‌تر شد و این مسیر تا راه تحقق و پیروزی مقاومت در برابر کفر ادامه دارد. با این نوع نگاه، به این نتیجه می‌رسیم که با شهادت سردار، خون ایشان جریان و سریان یافت و مرزهای جغرافیای را پیمود.

عابدینی با تصریح بر اینکه اگر باورمان به خداوند تقویت شود، تک تک خون‌های شهدای ما سبب امداد مستضعفان عالم است، افزود: به نظرم می‌رسد فضائل عظیمی که در این شهید مجسم بود، تمثلی از شهید به معنای جامع شد. شهدای مختلفی داریم که بروز و ظهوری داشتند، اما گویی شهید سلیمانی جامع شهدای ما است. مؤمن کسی است که محو در امام می‌شود.  

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی: حاج قاسم وحدت را تنها راه مقابله با دشمنان اسلام می‌دانست

انتهای‌پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سردار قاسم سلیمانی شهید سردار قاسم سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار حمید خرمدل در آئین تجلیل روز معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تبریک هفته معلم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری اظهار داشت: امروزه به برکت خون شهدا و امام شهدا اندیشه‌های الهی و اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های آمریکا در حال پیاده شدن بوده و این را دنیا به نظاره نشسته‌اند.

وی با طرح این پرسش که چرا سالروز شهادت استاد مطهری را به‌نام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد نام‌گذاری کرده‌اند؟، عنوان کرد: شهید مطهری شهید عقیده و مکتب است؛ دنیای کنونی جمعی از اضداد هست که همه در تقابل هم هستند تا انشاء‌الله با ظهور منجی عالم بشریت عدل و داد جهان را فراگیرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اندیشه‌های الهی سفارش به اجتناب از غیبت، دروغ و تهمت می‌کنند و در مقابلِ اندیشه‌های الهی اندیشه شیطانی قرار دارد و شهید مطهری با اندیشه‌های شیطانی مبارزه نمودند و شهید مبارزه با این اندیشه‌ها بودند.

سیدعلی ملک‌حسینی نیز در این آیین ضمن تبریک هفته معلم به زحمتکشان عرصه تعلیم و تربیت گفت: یکی از دلایل وجود مشکلات و معضلات در استان معضل بیکاری جوانان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه جنس دانشگاه فنی و حرفه‌ای با سایر دانشگاه‌ها متفاوت بوده و از نوع دانشگاهی که تربیت فن‌ورزهای ماهر را به عهده دارد است، در صورت حمایت از این دانشگاه کمک بسیار مهمی به معضل بیکاری این استان خواهد شد.

به گزارش تسنیم، حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام واقع در آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، قرائت دکلمه در مورد مقام معلم و استاد و تجلیل از اساتید دانشگاه از دیگر برنامه‌هایی بود که در این مراسم اجرا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در سمیرم و لنجان ۲۱اردیبهشت برگزار می‌شود
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • پنالتی استقلال مقابل تراکتور سوخت؟ | کارشناس داوری نظر می دهد
  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • اندیشه‌های الهی به دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی