Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول جلیلی رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی به منظور بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی و افتتاح همزمان چند پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی کشاورزی آذربایجان غربی از فردا  دوشنبه ۱۵ دی ماه به مدت دو روز به این استان سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او  گفت: در جریان سفر دو روزه کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به آذربایجان غربی، همزمان ۱۳۱ پروژه بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۴۴۵ میلیارد ریال در سراسر استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری می‌رسد و از ۱۸ رقم دستاورد تحقیقاتی بخش کشاورزی رونمایی می‌شود.

جلیلی افزود: این طرح‌ها ۱۲۳ طرح در بخش آب و خاک، ۴ طرح در زیربخش صنایع تبدیلی و غذایی ۳ طرح در زیربخش تولیدات گیاهی یک طرح شیلاتی،  و همچنین ۱۸ طرح تحقیقاتی،  را شامل می‌شود.

او اضافه کرد: با بهره برداری از طرح‌های یاد شده برای ۵۰۸ نفر در سراسر استان به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان کشاورزی آذرباجان غربی ادامه داد: بازدید از چند واحد تولیدی اعم از واحد سورت و بسته بندی و سردخانه نگهداری میوه، شرکت رویان پژوهش، شرکت در جلسه شورای راهبردی بخش کشاورزی در شهرستان ارومیه، شرکت معاونین در جلسه کارگروه زنجیره سیب استان، کارگروه زیر بنایی، کارگروه رونق تولید و تشکلها، شرکت در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش کشاورزی با حضور استاندار و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، حضور در نشست خبری با اصحاب رسانه برای ارائه گزارش سفر دو روزه از اهم برنامه‌های سفر وزیر جهاد کشاورزی و هیئت همراه به استان خواهد بود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی افتتاح طرح آب و خاک بخش کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۵۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس امور حقوقی شرکت گاز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: سال گذشته از مجموع ۱۲۸ فقره پرونده مطروحه‌ی له و علیه این شرکت در مراجع قضایی و دیوان عدالت اداری تعداد ۹۷ فقره پرونده مختومه شد و مابقی همچنان در حال رسیدگی است.

محمدامین هناره درباره آرای صادره اعلام کرد: از پرونده‌های مختومه شده، در ۸۲ پرونده، رای به نفع شرکت گاز آذربایجان‌غربی و در ۱۵ فقره نیز به ضرر شرکت گاز بوده است.

دیگر خبرها

  • پروژه روشنایی معابر نواحی صنعتی رضی و مشگین شهر افتتاح می‌شود
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید