Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از آغاز فعالیت مشروط تالارهای پذیرایی تهران از هفته آینده خبر داد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: با توجه به بررسی های کارشناسی، تالارهای پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت شان متوقف شده بود در آستانه آغاز فعالیت مجدد از هفته آینده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی گفت:متاسفانه با شیوع بیماری کرونا تمام واحدهای صنفی تالارهای پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران ناپذیری را به این واحدها وارد کرده است در این راستا در جلسه ای که روز گذشته با حضور دکتر زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران برگزار شد، تمام نقطه نظرات و بررسی‌های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالارهای پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجددا این واحدهای صنفی آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: در نهایت مقرر شد که اگر استانداری موافقت کند تالارهای پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند به شرطی که با یک سوم ظرفیت کار کنند تا ضمن رعایت فاصله گذاری، پروتکل های بهداشتی نیز در این واحدهای صنفی به دقت رعایت شود.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت با اشاره به تعداد تالارهای پذیرایی در تهران یادآورشد: بیش از ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متاسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالارهای پذیرایی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویرس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تاکنون مشکلات زیادی از واحدهای صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل و فصل شده و امیدواریم با موافقت استانداری تهران مشکلات این واحدهای صنفی را نیز برطرف کنیم.

وی در خصوص میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح شهر تهران، اظهارداشت: بازرسی های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه ها و پلیس اماکن عمومی نشان می دهد که خوشبختانه تمام واحدهای صنفی در رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی توانند وارد واحدهای صنفی در سطح شهر تهران شوند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: تالار پذیرایی بازگشایی تالارهای پذیرایی پذیرایی در تهران هفته آینده واحدهای صنفی اماکن عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وطنی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس قانون همه مجوزها باید الکترونیکی شوند و کسب و کارهای که شناسه یکتا نداشته باشند به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

وی افزود: این قانون از ابتدای سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده است که بسیاری از واحدهای صنفی از طریق سامانه ملی و دیگر سامانه‌های مرتبط مجوزهای الکترونیکی خود را دریافت کرده‌اند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با اشاره به اینکه واحدهای صنفی، اصناف و بازاریان تنها تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند شناسه یکتا را اخذ کنند، گفت: بسیاری از واحدهای صنفی تا قبل از ۱۴۰۲ پروانه کسب گرفته‌اند و از شناسه یکتا برخوردار نیستند و به همین جهت قانون گذار فرصت داده تا از طریق سامانه ملی مجوزها این شناسه را کسب کنند.

وی یادآور شد: متقاضیان می‌توانند با گوشی همراه خود وارد سامانه شوند و با وارد کردن سه کد به صورت رایگان و غیر حضوری شناسه یکتا را دریافت کنند.

وطنی با اشاره به اینکه کسبه و بازاریان طی چند روز آینده نسبت به گرفتن شناسه یکتا خود اقدام کنند، اظهار کرد: فعالان اقتصادی در صورت نداشتن این شناسه فاقد مجوز تلقی می‌شوند که مشکلاتی برای خود به وجود خواهند آورد.

وی تاکید کرد: گرفتن شناسه یکتا برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: افراد در صورتی که برای گرفتن شناسه به سامانه مراجعه کردند و موفق نشدند می‌توانند به اتحادیه‌های مربوط خود مراجعه کنند.

کد خبر 6086248

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • کاهش شدت وزش باد در ایلام/آغاز بارش‌ها از هفته آینده
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • رعایت حجاب و عفاف در واحدهای صنفی اسلامشهر الزامی است
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است