Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسی خلیل اللهی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بر اهتمام ویژه  قوه قضائیه در کمک به واحدهای تولیدی و به تبع آن ایجاد اشتغال در کشور و استان اشاره کرد و افزود: اگر چنانچه دادگستری آذربایجان شرقی برای جلوگیری از واحدهای فوق وارد عمل نمی شد، حجم انبوهی از بیکاران این واحدهای ورشکسته به سطح جامعه سرازیر می شدند که تبعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آن بسیار وسیع تر و شاید غیر قابل جبران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه قضائی تلاش دارد در جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران و همچنین زمینه سازی برای اشتغال افراد جدید نقش موثر ایفا کند، اظهار داشت: مداخله و حمایت دادگستری آذربایجان شرقی از واحدهای ورشکسته موجب بازگشت آنها به چرخه تولید شده و تمامی این واحدها هم اکنون در حال تولید و فعالیت هستند.

خلیل اللهی ادامه داد: از این واحدهای مشکل دار استان تعداد ۱۷ واحد تولیدی که متاسفانه ورشکست شده بودند، با تلاش و مدیریت ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری آذربایجان شرقی مشکلاتشان حل و وارد چرخه تولید شده اند.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی تعطیل شود، یادآور شد: هرچند تعدادی از واحدهای تولیدی شاید با مشکلات مدیریتی مواجه باشند، اما اگر مدیری تخلف کرد باید به صورت جداگانه به این موضوع رسیدگی و با مدیر خاطی برخورد کرد و این موضوع نباید زمینه ساز تعطیلی واحدها شود.

خلیل اللهی با اشاره به ابلاغ سند توسعه قضائی کشور توسط رئیس قوه قضائیه و تاکید مقام رهبری بر این سند، گفت: سند توسعه قضایی باتوجه به پشتوانه کار کارشناسی عظیم، تنها یک برنامه عادی نبوده و سندی راهبردی بوده که در کنار آن برنامه های متعدد در حوزه های مختلف اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با اجرایی شدن سند توسعه قضایی تا سال ۱۴۰۲ بدون تردید شاهد تحولات بزرگ در راستای حفظ حقوق عامه و اشخاص و آزادی های مشروع خواهیم بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه از جمله راهبردهای ارائه شده در این سند حمایت از تولید و سرمایه گذاری های مشروع است، افزود: از زمان مدیریت آیت الله رئیسی در قوه قضائیه، در خصوص مبارزه با مظاهر فساد، مفاسد اقصادی و حوزه اداری اتفاقات خوبی افتاده که از طریق رسانه ها به اطلاع مردم رسیده است.

خلیل اللهی گفت: در کنار مبارزه با مظاهر فساد، ایجاد زمینه برای تولید و اشتغال جزو برنامه های راهبردی قوه قضائیه بوده و بر این اساس ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان ها تشکیل شده و با همکاری همه حوزه ها فعال بوده و جزو ستاد های موفق کشور است.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی تولید داخلی اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی تولید داخلی دادگستری آذربایجان شرقی تولید داخلی اقتصاد مقاومتی اخبار کنکور دادگستری آذربایجان شرقی خلیل اللهی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حضور مهرداد بذرپاش، عملیات ساخت ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی در استان آغاز شد.

با حضور وزیر راه و شهرسازی عملیات آماده سازی نخستین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی با مساحت ۱۵۲ هکتار در شهرستان آذرشهر آغاز می‌شود.

فرایند آماده سازی نخستین دهکده شهری استان نیز با ظرفیت یک هزار و ۴۰۰ قطعه در شهرستان سراب با حضور وزیر کلید خواهد خورد.

افتتاح یک باب مدرسه هوشمند به مساحت هزار و ۸۶۵ متر مربع و کلنگ زنی ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند و آغاز عملیات ساخت مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع در شهر سهند از جمله برنامه‌های وزیر راه در آذربایجان شرقی است.

کد خبر 6088930

دیگر خبرها

  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • هشت هزار و ۴۰۴ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی افتتاح شد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی