Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@22:29:24 GMT

وعده جالب سرمربی استقلال؛ قهرمان آسیا می‌شویم

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۶۵۶۳

وعده جالب سرمربی استقلال؛ قهرمان آسیا می‌شویم

سرمربی استقلال صحبت جالبی را درباره شانس تیمش برای قهرمانی آسیا بر زبان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری از ابتدای فصل انتقادهای زیادی را به خاطر نحوه بازی استقلال متحمل شده و شرایط سختی را پشت سر گذاشته است. سرمربی آبی های پایتخت اما با برد مقابل گل گهر سیرجان و رسیدن تیمش به صدرجدول تا حد زیادی توانسته از زیر فشارها خارج شود و حالا با آسودگی خیال بیشتری درباره آینده صحبت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در نشست خبری امروز خودش هم نشان داد به آینده بسیار امید دارد و به همین خاطر حرف از قهرمانی در آسیا بر زبان آورد. فکری ضمن بیان خواسته اش از هواداران برای دوری از حواشی و توجه نکردن به شایعات گفت: « روی صحبتم با طرفداران است، آقایانِ طرفدار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم.»


فکری در شرایطی حرف از قهرمانی آسیا بر زبان آورده که تیمش برای رسیدن به مرحله گروهی باید از بازی پلی‌اف عبور کند و کار بسیار سختی برای کسب جام آسیایی در پیش دارد. سرمربی استقلال اما حالا احتمالا تیمش را در وضعیتی دیده که می‌تواند  هر حریفی را شکست بدهد و به همین خاطر از رویای بزرگ هواداران حرف می‌زند.

 

استقلال تهران محمود فکری (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران محمود فکری سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار پایانی جام ملت‌های فوتسال آسیا به مصاف تایلند میزبان رفت و توانست با برتری چهار بر یک برای سیزدهمین بار قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۴ شود.

در این مسابقه مهدی کریمی، سعید احمدعباسی، علی‌اصغر حسن‌زاده و باقر محمدی برای ایران گلزنی کردند و سورنویچیان تک گل تایلند را به ثمر رساند.

تیم ملی فوتسال ایران در این بازی با ترکیب زیر به میدان رفت:

مسعود محمدی، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی

نیمه اول

تیم ملی بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه دوم روی کار زیبای مهدی کریمی به گل نخست خود رسید. در ادامه حملات ایران ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ششم نیمه دوم، روی حرکت زیبای مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی به شکل رباح ماجری دروازه تایلند را برای بار دوم باز کرد و در این مسابقات هشت‌گله شد. بعد از این گل تایلندی‌ها چند فرصت داشتند که با بی‌دقتی آنها را از دست دادند. در ادامه و در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه نخست، ایران صاحب پنج خطا شد و سنگ‌سفیدی نیز با کارت زرد داور جریمه شد. پس از آن تلاش‌های دو تیم فایده نداشت تا شاگردان شمسایی با همان برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم

تایلندی‌ها این نیمه را بهتر آغاز کردند و سرانجام مزد زحماتشان را گرفتند و در دقیقه پنجم نیمه دوم به گل رسیدند. سورنویچیان، کاپیتان تایلند موفق به بازکردن دروازه ایران شد. شاگردان شمسایی خیلی زود به خود آمدند و توانستند روی یک ضربه کرنر با ضربه والی علی‌اصغر حسن‌زاده گل سوم را به ثمر برسانند. بعد از این گل دوباره تایلند سر تا پا حمله شد و درخشش باقرمحمدی مانع از بازشدن دروازه ایران روی موقعیت‌های تایلند شد. حملات تایلند تا شش دقیقه پایانی نیمه دوم ادامه داشت و دفاع خوب شاگردان شمسایی مانع بازشدن دروازه تیم ملی شد. همین امر سبب شد تا تایلند رو به بازی پاورپلی (پنج‌نفره) بیاورد. همین سبب شد تا دروازه تایلند خالی باشد و باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی، بتواند از دروازه خودی برای بار چهارم دروازه میزبان را باز کند.

ایران حتی فرصت داشت که گل‌های بیشتری به ثمر برساند، اما دقت پایین بهروز عظیمی مانع این اتفاق شد. سرانجام تیم ملی توانست با همان نتیجه چهار بر یک برنده شود و قهرمان آسیا لقب بگیرد.

تیم ملی فوتسال ایران با ۱۳ قهرمانی، دو نایب‌قهرمانی و دو عنوان سومی، پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در قاره آسیاست. تایلند نیز با این شکست، به سومین نایب‌قهرمانی خود رسید و همچنان در حسرت قهرمانی آسیا باقی ماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • سرمربی تایلند: ایران مثل قبل، رقبا را آسان نمی‌برد
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • احمدعباسی: ما در فینال هستیم تا قهرمان شویم
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود