Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ کیومرث حسنوند روز یکشنبه در این باره بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر زورگیری زنی از راننده یک دستگاه خودرو سواری پراید و ضرب و شتم راننده آن، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: ماموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند زن سارق مسافرنما را ساعاتی پس از سرقت در محدوده سرقت شناسایی و دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کشف ۱۲ میلیون تومان وجه نقد و دو قبضه سلاح سرد از سارق، افزود: متهم پس از انتقال به کلانتری ۱۳۵ آزادی به ۱۰ فقره زورگیری در محدوده استاد معین معترف شد.

این مقام انتظامی گفت: شناسایی مال باختگان و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی در دستور کار قرار دارد.

 حسنوند به رانندگان مسافربری توصیه کرد: از سوار کردن مسافرهای مشکوک و بین راهی خودداری کنید، در صورت مواجه شدن با سارقان از انجام اعمال خودسرانه خودداری کرده و موضوع را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید.

آغاز فعالیت مشروط تالارهای پذیرایی تهران از هفته آینده 

 معاون نظارت بر اماکن تهران بزرگ گفت: با توجه به بررسی های کارشناسی، تالارهای پذیرایی تهران که با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال گذشته فعالیت آنها متوقف شده بود در آستانه آغاز فعالیت مجدد از هفته آینده هستند.  

 سرهنگ نادر مرادی با اشاره به اینکه متاسفانه با شیوع ویروس کرونا تمام واحدهای صنفی تالارهای پذیرایی در تهران و سطح کشور تعطیل شدند و این ضرر و زیان جبران ناپذیری را به این واحدها وارد کرده است، بیان داشت: در جلسه ای که روز گذشته با حضور فرمانده ستاد مقابله با کرونای کلانشهر تهران برگزار شد، تمام نقطه نظرات بررسی های کارشناسی در این زمینه ارائه و مقرر شد چنانچه تالارهای پذیرایی در تهران با یک سوم ظرفیت خود میهمان بپذیرند، فعالیت مجددا این واحدهای صنفی آغاز شود.

وی خاطر نشان کرد: تصمیم نهایی در این جلسه این شد که با طرح این مساله با استانداری تهران، اگر موافقت شود تالارهای پذیرایی از هفته آینده فعالیت خود را آغاز کنند به شرطی که با یک سوم ظرفیت کار کنند تا ضمن رعایت فاصله گذاری، پروتکل های بهداشتی نیز در این واحدهای صنفی به دقت رعایت شود.

معاون نظارت براماکن عمومی تهران بزرگ با اشاره به تعداد تالارهای پذیرایی در تهران یادآورشد: بیش از ۶۰۰ تالار پذیرایی در تهران وجود دارد که متاسفانه از اواخر سال گذشته تعطیل شده اند و نیروی انسانی آن نیز بیکار شده و ضرر زیادی متوجه تالارهای پذیرایی شده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: به دلیل جلوگیری از انتشار ویرس کرونا و حفظ سلامتی مردم و شهروندان، تاکنون مشکلات زیادی از واحدهای صنفی را با برگزاری جلسات کارشناسی با مسئولان حل و فصل شده و امیدواریم با موافقت استانداری تهران مشکلات این واحدهای صنفی را نیز برطرف کنیم.

وی در خصوص میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در واحدهای صنفی در سطح شهر تهران، اظهارداشت: بازرسی های مستمر اتاق اصناف و اتحادیه ها و پلیس اماکن عمومی نشان می دهد که خوشبختانه تمام واحدهای صنفی در رعایت پروتکل های بهداشتی مصمم هستند، به طوری که هم اکنون افراد بدون ماسک نمی توانند وارد واحدهای صنفی در سطح شهر تهران شوند.

دستگیری کلاهبرداری متواری 

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف کلاهبرداری و دستگیری متهم متواری خبر داد و گفت: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.   

سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال بیان داشت: ۲۱تیر ماه پرونده ای با موضوع کلاهبرداری و خیانت در امانت از بازپرسی دادسرای ناحیه ۳ تهران برای رسیدگی تخصصی و کشف جرم به  پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

وی افزود: در ابتدا از شاکی که خانم جوانی بود، در خصوص موضوع کلاهبرداری تحقیق که اظهار داشت شخصی به نام کاظم با صحبت های فریبنده تحت عنوان سرمایه گذاری در بورس و ارز خارجی پس از جلب اعتماد او مبلغ ۳۳ میلیون تومان وجه نقد را از وی دریافت کرده و همچنین به خاطر اعتمادی که وی پیدا کرده بود، کارت عابر بانکش را برای واریز سود مبلغ سرمایه گذاری شده، در اختیار متهم قرار داده است.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم  با پول های شاکی طلا و ارز برای خودش خریده است و  اکنون متواری است.  

 این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه متهم شناسایی شد، تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در عملیاتی ضربتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

شلیک پلیس، پایان فرار سارق خوردو 

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه ای خودرو در تعقیب و گریز پلیسی پس از شلیک پلیس، خبر داد و گفت: کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه بیان داشت: ۲۶ آذر ماه کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو پایگاه پنجم پلیس آگاهی برای کشف پرونده سرقت های متهم به اسم سیروس و همچنین دستگیری همدست وی به نام جمشید راهی یکی از شهرستان های جنوب غربی تهران می شوند.

وی عنوان کرد: در ساعت ۱۲:۲۰ حین گشتزنی در یکی از خیابان های آن شهرستان، جمشید را با یک دستگاه خودرو پژو پارس مشاهده می کنند که بلافاصله پلاک خودرو استعلام و معلوم می شود دارای سابقه سرقت از کلانتری ۱۸۱ عوارضی است.

 رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی  با اشاره به اینکه در همین حین متهم متوجه حضور کارآگاهان در نزدیکی خود شده بود، ابراز داشت: کارآگاهان در ادامه برای متوقف کردن خودرو دستور توقف خودرو را اعلام ولی متهم بدون توجه به فرمان های پلیسی با حرکات مخاطره آمیز قصد متواری شدن از محل را داشت که کارآگاهان برای جلوگیری از ورود خسارت مالی و جانی به شهروندان چند تیر شلیک و موفق شدند متهم را دستگیر کنند.

  دولتخواه با اشاره به اینکه متهم به ۱۰ فقره سرقت خودرو با همکاری همدستش معترف شد، افزود: دستگیری متهم دوم پرونده و کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

برچسب‌ها تالارهای پذیرایی شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تالارهای پذیرایی شهر تهران پلیس تهران بزرگ تالارهای پذیرایی شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور تالارهای پذیرایی پذیرایی در تهران واحدهای صنفی رئیس پایگاه تهران بزرگ پلیس آگاهی پنجم پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس پایتخت امروز در بازسازی صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: از شهروندی که فیلم ضرب و شتم مردم در اتوبوس را تهیه کرد تشکر می‌کنم؛ چراکه موجب دستگیری این متهم شد و ما پنج تا ۶ روز بعد از این حادثه هویت متهم را شناسایی کردیم.

وی گفت: این متهم به یکی از استان‌های غربی کشور متواری شد و به یکی از روستاها رفته بود اما همکاران با اشراف اطلاعاتی وی را که به هنگام دستگیری با مأموران درگیر شده بود، دستگیر کردند.

سردار محمدیان تاکید کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که پلیس توان و تجهیزات لازم را دارد و از این صحنه‌ها به سادگی نمی‌گذرد و با هماهنگی دستگاه قضائی مجازات سنگینی برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: شخص دادستان تهران هم پیگیر قضیه بود تا زودتر دادگاه این فرد اجرا شود.

سردار محمدیان گفت: این فرد سابقه دار است و همدست دارد اما در آن فیلم تنها بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل