Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی صادقی نیارکی  در سفر یک روزه خود به مراغه در جریان سفر وزیر صمت به استان آذربایجان شرقی و در بازدید از واحدهای صنعتی این شهرستان، اظهار داشت: همچنین از ابتدای سال تاکنون در صدور جواز و پروانه بهره برداری رشد ۳۰ درصدی را در کشور شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: همچنین یک هزار و ۶۵ واحد صنعتی منتخب در کشور فعالیت می کنند که داری ارزش افزوده و اشتغالزایی بالایی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امور صنایع وزارت صمت به رشدهای بالای ۲۰ درصدی واحدهای منتخب در هشت ماه امسال اشاره کرد و گفت: ۲۳۰ واحد دارای رشد ۲۰ تا ۱۰۰ رصد، ۵۰ واحد داری رشد ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد و مابقی دارای رشد ۳۰۰ درصد به بالا در تولید هستند.

صادقی نیارکی اضافه کرد: متاسفانه تاکنون از لحاظ صنعتی در مراغه کار زیادی انجام نشده که امیدواریم با راه اندازی واحدهایی همانند واحد تولید تبلت شاهد روزهای خوبی برای منطقه باشیم.

معاون امور صنایع وزارت صمتگفت: خوشبختانه این مجموعه( واحد تولید تبلت) ظرفیت تولید ماهانه یکصدهزار دستگاه تبلت را دارد که با توجه به شرایط و ظرفیت بالا، قابلیت افزایش به ۵۰۰ هزار دستگاه را در برنامه دارند.

وی به دانش بنیان بودن این واحد اشاره کرد و گفت: شروع تولید از مرحله نرم افزار و سپس سخت افزار و توسعه آن از جمله ظرفیت های بالای این واحد بوده که با توجه به پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) موضوعات فرهنگی، مدیریت رسانه، تولید محتوا، سالم سازی فضای مجازی در این مجموعه در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر صمت همچنین از کارخانه تولید روغن صنعتی توان ساز مراغه بازدید کرد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمایه گذاری وزارت صنعت رشد صنعت معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت مراغه عجب شیر صادرات تبریز خبرگزاری فارس فارس تبریز معاون امور صنایع وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور

به گزارش قدس آنلاین، «ارسلان مالکی» با اشاره به اینکه این اراضی در ۱۰ استان کشور واقع شده‌اند، گفت: مساحت کل زمین‌هایی که برای طرح صنعت شهرها در نظر گرفته شده نزدیک به پنج‌هزار هکتار است.

معاون وزیر راه و شهرسازی، صنعت‌شهرها را یکی از سیاست‌های موفق دولت سیزدهم برای استفاده از همه ظرفیت‌های کشور دانست و افزود: اجرای این طرح در حقیقت نوعی مشارکت میان دولت و بخش صنعت برای تولید مسکن است.

وی، استفاده از ظرفیت مدیریتی واحدهای صنعتی در ساخت پروژه‌ها و کنترل کیفی این پروژه ها توسط بخش صنعت را از مزایای این مشارکت برشمرد و ادامه‌داد: در این راستا دولت نیز همه امکانات موجود برای تسهیل در اخذ مجوزها و امکان ایجاد تسهیلات را به کار می گیرد.

مالکی همچنین برای تامین مسکن کارگران و کارکنان بخش صنعت در دیگر استانها نیز اعلام آمادگی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تجلیل از کارگران منتخب بخش تولید و صنعت آذربایجان شرقی
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی برای کارگران صنعتی
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود