Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@03:33:04 GMT

تراکتوری‌ها مراقب این بازیکن باشند!

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۶۷۶۷

تراکتوری‌ها مراقب این بازیکن باشند!

کادر فنی تیم تراکتور برای موفقیت در بازی مقابل ذوب‌آهن باید برنامه ویژه‌ای روی مهار مهره کلیدی حریف اتخاذ نماید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، یاران مسعود شجاعی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال روز سه‌شنبه – ۱۶ دی ماه – در دیداری حساس و دشوار میهمان ذوب‌آهن اصفهان خواهند بود. حساس از این منظر که امتیازات این بازی با توجه به فاصله کم تراکتوری‌ها با صدر جدول و همچنین قرار داشتن در آستانه جدال با استقلال مهم و حیاتی به نظر می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد دشواری بازی نیز باید به سابقه مسابقات دو تیم در اصفهان اشاره کرد، جایی که تراکتور به ندرت در خانه این تیم اصفهانی موفق به پیروزی شده است. در سه فصل اخیر، بهترین نتیجه سرخ‌پوشان در زمین سبزپوشان کسب نتیجه تساوی بوده که در لیگ گذشته با مصطفی دنیزلی رقم خورد.

بدون شک، خطرناک‌ترین بازیکن ذوب‌آهن میلاد جهانی است که چند روز قبل گل تساوی این تیم در بازی با پرسپولیس را زد. البته این بازیکن بدشانس بود چراکه اگه ضربه آزادش تبدیل به گل می‌شد می‌توانست در این دیدار روز خوبش را با دبل کامل کرده و طلسم نبردن‌های تیمش را باطل کند.

جهانی ۳۱ ساله که اصالت شمالی دارد، از چپ‌پاهای باکلاس فوتبال کشور است که سبک بازی‌اش به بازیکنانی نظیر داگلاس کاستا شباهت دارد. سرعتی، خستگی‌ناپذیر و شوت‌های ناگهانی از خصوصیات این بازیکن است. او از لحاظ فیزیکی هم شرایط خوبی دارد و روی هم رفته در سطح بالایی بازی می‌کند.



 

نکته دیگر در مورد جهانی این است که او از فوتبال تبریز هم شناخت خوبی دارد چراکه یک فصل در تیم گسترش فولاد بازی کرده است. این بازیکن در بازی‌هایش برابر تیم‌های تبریزی معمولا زهردار نشان داده و نقش تعیین‌کننده‌ای داشته است.

میلاد جهانی که فصل گذشته در تیم صنعت‌نفت توپ می‌زد، در روز برتری ۲ بر یک این تیم برابر تراکتور هر ۲ پاس گل تیمش را به ثبت رسانید و در ادامه در هفته پایانی نیم‌فصل اول تک گل دقایق پایانی او بود که طلایی‌پوشان آبادانی را مقابل ماشین‌سازی به پیروزی رساند.

بنابراین تراکتوری‌ها در راستای موفقیت در این دیدار خارج از خانه و بسته نگه داشتن دروازه خود باید فکری به حال مهار این بازیکن بکنند. مطمئنا از کار انداختن جهانیِ پرتلاش در خط حمله ذوب‌آهن می‌تواند کلید موفقیت تراکتور در این بازی باشد و کمک بزرگی به کسب نتیجه خواهد کرد.

یار مستقیم میلاد جهانی در تیم تراکتور میلاد فخرالدینی هست که اخیرا ۲۵۰ امین بازی خود در لیگ برتر را انجام داد. عملکرد فخرالدینی هرچند مورد انتقاد هواداران بوده اما او در هفته‌های اخیر نقش موثری در ترکیب تراکتور داشته و باید دید که در تقابل با مهره تاثیرگذار ذوبی‌ها چه کارنامه‌ای خواهد داشت و آیا موفق به مهار جهانی می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۶۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد

محمدرضا خالدآبادی فصل گذشته در هوادار به عنوان یک بازیکن جوان چهره شد و در تابستان ۱۴۰۲ درحالیکه مورد توجه استقلال و پرسپولیس بود، رضایت نامه‌اش برای آبی‌ها صادر شد.

این دروازه‌بان جوان هفته‌ها منتظر ماند تا بازی در پیراهن استقلال را تجربه کند و سرانجام با محرومیت حسینی، در هفته بیست و پنجم مقابل تراکتور این فرصت را به دست آورد و در اولین بازی فصل خود کلین‌شیت کرد.

خالدآبادی در اینستاگرامش راجع به این تجربه نوشت: "بسیار خوشحالم که در اولین روز از فصل جدید زندگیم در سن ۲۳ سالگی توانستم با پیراهنی به میدان بروم که بزرگانی همچون ناصرخان حجازی سال‌ها از اصالت و قداست آن دفاع کردند.

تشکر و قدردانی از تمام آبی دلان را دارم که با پیام‌های پر مهر و محبت خود قبل از دیدار با تراکتور به سرباز استقلال انگیزه مضاعفی دادند. "

منبع: ورزش سه

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • ویسی: چه گفتم که جریمه‌ام کردند؟
  • فولاد - تراکتور؛ بجنگ و در لیگ برتر بمان! | پیش بازی
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • شجاع، الگوی جوان‌های تراکتوری (عکس)