Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@07:31:08 GMT

واکسن کرونای ما نه چینی است نه کوبایی

تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۵۷۱۳۲

واکسن کرونای ما نه چینی است نه کوبایی

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، حجت نیکی ملکی سخنگوی ستاد اجرای فرمان امام درباره میزان ظرفیت تولید واکسن کرونا توسط شرکت دارویی زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان امام اظهار داشت: کمتر از ۴۰ روز دیگر خط تولید ۱.۵ میلیون دوز ماهیانه به بهره برداری می‌رسد و کمتر از ۶ ماهه دیگر خط تولید ۱۲ میلیون دوز در ماه راه به بهره برداری می‌رسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در پاسخ به این سوال که آیا ستاد اجرایی فرمان امام در تولید این واکسن با شرکت‌ها و کشور‌های خارجی از جمله چین یا کوبا همکاری داشته‌است، گفت: واکسن کرونای تولید شده در شرکت دارویی وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام صد در صد ایرانی است.

سخنگوی ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اینکه گفته می‌شود شرکت دیگری در داخل کشور با همکاری کوبا اقدام به تولید واکسن کرده است، تاکید کرد: تمام مراحل و اقدامات انجام شده در شرکت «شفا فارمد» وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برای تولید واکسن کرونا کاملا ایرانی است و این واکسن توسط دانشمندان کشورمان تولید شده است.

نیکی ملکی با اشاره به استقبال مردم از تولید واکسن داخلی گفت: نهاد‌هایی در حوزه استقبال مردم از واکسن ایرانی کرونا نظرسنجی انجام دادند که بر اساس آن اعتماد مردم به واکسن داخلی بیشتر از واکسن خارجی است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا ستاد اجرایی فرمان امام کوبایی ابومهدی مهندس قاسم سلیمانی واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا ستاد اجرایی فرمان امام تولید واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • جزییات استفاده از اولین واکسن سرطان
  • میدان‌داری شرکت‌های ایرانی در میادین نفت و گاز غرب کارون
  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • تسریع و تسهیل انواع تست کمک‌فنر‌ها با تولید مولتی‌تستر ایرانی ممکن شد
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳