Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تالش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی عصر روز گذشته با همراهی نیروی انتظامی و با حکم‌قضایی، چهار قاچاقچی چوب آلات جنگلی و عاملان ضرب و شتم ۲ جنگلبان را در ترک محله جوکندان دستگیر کردند.

آرش شادپور افزود: شامگاه چهارشنبه هفته گذشته جنگلبانان، چوب آلات جنگلی قاچاقچیان را در منطقه جنگلی جوکندان توقیف کرده و در حین حمل به پاسگاه جنگلبانی بودند که قاچاقچیان راه را بر جنگلبانان بسته و بعد از ضرب و شتم آنها، متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جنگلبانان با دشواری خود را به کلانتری رسانده و از آنجا با آمبولانس اورژانس به بیمارستان تالش منتقل شده بودند و یکی از آنها به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان پورسینا رشت منتقل و بستری شده بود.

وسعت منابع طبیعی تالش ۲۴۲ هزار هکتار و شامل ۱۷۰ هزار هکتار جنگل ، ۷۱ هزار هکتار مرتع و ۲ هزار هکتار اراضی ساحلی است و حدود ۴۰ درصد جنگل های استان گیلان در تالش واقع شده و ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار از جنگل های این شهرستان نیز دست کاشت بوده و اغلب درختان شامل ون، توسکا، بلوط، افرا، ممرز و راش است.

دستگیری سارق لوازم داخل خودرو در تالش 
فرمانده انتظامی تالش از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با ۱۲ فقره سابقه سرقت در این شهرستان خبر داد. 
سرهنگ حسین جمال‌دار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو، ماموران کلانتری ۱۱، روز گذشته حین گشت در شهر به عابر پیاده ای مشکوک شده و در بازرسی از وسایل او تعدادی کارت سوخت، کارت خودرو، گواهینامه و یک قبضه سلاح سرد کشف کردند.
وی افزود: متهم ۴۷ ساله در تحقیقات پلیس به ۱۲ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کرد و به مرجع قضائی معرفی شد و رانندگان از پارک خودرو در مکان‌های خلوت و تاریک خودداری و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به سرقت، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

برچسب‌ها منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل سرقت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کالای قاچاق تالش منابع طبیعی جنگل های هیرکانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل سرقت منابع طبیعی و آبخیزداری جنگل سرقت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یگان حفاظت سازمان جنگل ها مراتع و آبخیزداری کالای قاچاق تالش منابع طبیعی جنگل های هیرکانی اخبار کنکور لوازم داخل خودرو منابع طبیعی هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۷۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند

محمدرضا دشتی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده منازل سازمانی پایانه‌های نفتی در خارگ، بررسی موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار مأموران فراجا بخش ویژه خارگ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تجسس فراجا و پلیس آگاهی این جزیره با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی سه سارق را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

بخشدار ویژه خارگ با بیان اینکه پلیس تمام توان خود را برای پیشگیری از سرقت‌ها به کار می‌گیرد، تصریح کرد: از تمام شهروندان درخواست می‌کنیم ضمن حفظ هوشیاری با عمل به هشدارها و توصیه‌های انتظامی، هرگونه مورد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 6089104

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد