Web Analytics Made Easy - Statcounter

یداله شکری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ۲ هفته گذشته هیچ مورد جدیدی از بیمار کرونایی مثبت سرپایی و بستری در شهرستان ثلاث باباجانی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۱۲ نفر مشکوک به کرونا به بیمارستان صحرایی شهرستان ثلاث باباجانی مراجعه کرده‌اند، افزود: پس از بررسی‌ها و آزمایشات لازم تست کرونایی این افراد نیز منفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی با اشاره به موفقیت محدودیت‌های کرونایی در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: با نام مبارک این شهید و همکاری کادر بهداشت و درمان، بسیج، قرارگاه شهید کاظمی و مردم شیوع بیماری در شهرستان بسیار کنترل شده است.

شکری با بیان اینکه هم اکنون روحیه کادر درمان و پرسنل مناسب بوده و مسئولان مربوطه به صورت مداوم به بیمارستان صحرایی سرکشی می‌کنند، گفت: تجهیزات و تعداد پرسنل در شهرستان مناسب بوده اما در صورت شیوع پیک چهارم ویروس کرونا نیازمندی‌های شهرستان به تجهیزات پزشکی، تست تشخیص کرونا و پرسنل افزایش می‌یابد.

کد خبر 5113214

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ثلاث باباجانی ویروس کرونا قاسم سلیمانی ویروس کرونا اولین سالگرد شهادت حاج قاسم آیت الله مصباح یزدی شیراز آمار کرونا کرمانشاه بوشهر آلودگی هوا جبهه مقاومت عکس استانها گرگان شهرستان کرج شیوع کرونا ثلاث باباجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر فرزین رضازاده گفت: اورژانس هوایی در اولین و دومین پرواز خود یک مصدوم ۲۳ ساله آقا، مولتی تروما با وضعیت بحرانی را از شهرستان نقده و دو بیمار آقا و خانم با شکایت سکته قلبی را از شهرستان اشنویه به ارومیه انتقال داد و پس از سوختگیری، بلافاصله سومین پرواز خود را به مقصد سلماس انجام داد که در این ماموریت یک بیمار ۵۴ ساله خانم با شکایت سکته مغزی و سطح هوشیاری پایین را با حمایت‌های پیشرفته حیاتی توسط کارشناسان اورژانس هوایی به ارومیه انتقال داد.

گفتنی است اورژانس هوایی ارومیه از ابتدای سالجاری ۱۱ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از شهرستان‌ها به ارومیه انتقال داده است.

دیگر خبرها

  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • امدادرسانی به خودروی گرفتار شده در رودخانه زمکان با ۶ سرنشین (فیلم)
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • تصاویر نجات خودروی گرفتار شده در رودخانه | ۶ سرنشین نجات پیدا کردند | ویدئو