Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از سایپانیوز، مراسم قرعه کشی ۹ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، دو مدل تیبا، دو مدل کوییک، ساینا،‌ شاهین و۲ مدل وانت نیسان با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۱۳۱ هزار و ۹۴۷ نفر شرکت کردند که ۱۳۱ هزار و ۷۳۲ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۱۹ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۱۹هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح ۲۲۰۰ دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲۴۰۰ دستگاه تیبا ۲، ۲۵۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱، ۲۶۰۰ دستگاه شاهین، ۱۹۰۰ دستگاه ساینا دنده ای، ۸۰۰ دستگاه کوییک دنده ای، ۱۰۰۰ دستگاه کوییک دورنگ، ۳۵۰۰ دستگاه نیسان تک سوز آپشنال و ۲۱۰۰ دستگاه نیسان دوگانه سوز آپشنال عرضه می شود.

اسامی منتخب پنجمین طرح پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی حدود ساعت ۱۴روز دوشنبه در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین طرح پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1472649

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایپا خودرو خودروسازان طرح پیش فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G85 5G با قیمت تقریبا 300 یورو نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت موتورولا در سال گذشته گوشی هوشمند Moto G84 5G را وارد چندین بازار کرد، اکنون نیز قصد دارد گوشی جدیدی به نام Moto G85 5G را عرضه کند؛ این محصول با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت تقریباً ۳۰۰ یورو در نیمه دوم سال جاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

هنوز اطلاعات کاملی در مورد گوشی Moto G85 5G منتشر نشده است، در حالی که مدل قبلی این گوشی، Moto G84 5G دارای یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی FHD+ pOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و میزان روشنایی ۱۳۰۰ نیت است، این محصول به تراشه Snapdragon 695 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه آن را تا یک ترابایت افزایش دهند.

یک دوربین دوگانه روی پنل پشتی پوشی Moto G84 5G تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی می‌‏شود، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر گوشی واقع شده است؛ انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند؛ از دیگر ویژگی‌های گوشی Moto G84 5G می‌توان به حسگر اثرانگشت پایین نمایشگر، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، میکروفون‌های دوگانه و اسپیکرهای استریو اشاره کرد، این محصول گواهی IP54 را نیز دریافت کرده است، بنابراین در برابر آب مقاوم است.

کد خبر 750968

دیگر خبرها

  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • گوشی Moto G85 5G به زودی عرضه می‌شود
  • آینده صنعت خودرو ایران؛ ارزخوری یا خودروسازی؟
  • استارت سرد خودروسازی
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد