Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اراک گفت: آیت الله مصباح یزدی همواره در راستای تعلیم و تربیت نیروهای مومن و با فضیلت تلاش می کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» امروز (14 دی) در مراسمی که به مناسبت ارتحال آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی، برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال این فقیه ارزشمند، گفت:  آیت الله مصباح از شاگردان علامه طباطبایی(ره)، آیت الله بروجردی و امام راحل(ره) بود و عمر پر برکت خود را در راستای تهذیب و تعلیم و تربیت نیروهای مومن و با فضیلت صرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به اینکه آیت الله مصباح مایه عزت و افتخار ایران اسلامی و حوزه علمیه قم بود، افزود: تهذیب و تعلیم و تربیت نیروهای مومن و با فضیلت از مهمترین فعالیت های ایشان در دوران زندگی پر برکتشان بود و گام های اساسی در این راستا برداشته و شاگردان زیادی در مکتب ایشان پرورش یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه از مهمترین ویژگی های ایشان می توان به ولایتمداری، آگاهی، فرهیختگی و زمان‌شناسی اشاره کرد ادامه داد:  ایشان با قلم، قدم و بیان خویش در راه تحقق و پایداری نظام اسلامی و ولایت فقیه تلاش می کردند.

 

این مقام مسئول به شاگران متکب این فقیه اندیشمند اشاره کرد و گفت: افراد زیادی در محضر ایشان شاگردی کرده و درس ایمان، اخلاص، صبر و فداکاری و ولایتمداری آموختند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه با تاکید بر اینکه آیت الله مصباح یزدی با همه وجود پاسدار حریم اسلام فقاهت و ولایت بود، افزود: ایشان مردی خدایی و اهل ایستادگی و هوشیاری در برابر تحریف و انحراف و توطئه های دشمنان بوده و آثار علمی ایشان نیز منشاء برکات ارزشمند در سطح ملی و بین‌المللی خواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تسلیت به مناسبت نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: ارتحال آن عالم ربانی را که با ایام سوگواری حضرت صدیقه کبری(س) و سالگرد شهادت شهید بزرگ اسلام سپهبد سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده همزمان شد را تسلیت می کنیم.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه استان مرکزی اراک آیت الله مصباح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • طرح ولایت آیت الله مصباح یزدی اثرات عمیقی در جوانان داشت
  • ایران با تلاش معلمین و استادان به قطب علمی منطقه تبدیل شده است
  • تلاش‌های زوج فرهنگی در عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان هندورابی
  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • بررسی آراء و اندیشه های علامه مصباح یزدی در حوزه تعلیم و تربیت
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • ترقی دانش کشور مرهون تلاش معلمان و سنگربانان تعلیم و تربیت است
  • تبریک مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی به تلاش گران عرصه تعلیم و تربیت