Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، برنامه «بدون خط خوردگی» رادیو گفت‌وگو در خصوص ترس و وحشت مقامات آمریکایی از موضوع انتقام سخت با سردار علیرضا افشار، معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح به صورت تلفنی گفتگو کرد.

سردار علیرضا افشار با بیان اینکه انتقام سخت، جوانب مختلفی دارد، گفت: ایران فقط از ترامپ و مجریان ترور سپهبد قاسم سلیمانی انتقام نمی گیرد، بلکه رژیم آمریکا باید انتقام سخت را پس بدهد چون رژیم این کشور نمایندگان سیاست مداران خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر ترامپ اعدام شود، انتقام سخت صورت نگرفته است، بلکه انتقام سخت باید منتهی به اخراج آمریکا از منطقه شود.

وی تمامیت دولت آمریکا را رویکرد اصلی جمهوری اسلامی ایران در انتقام سخت عنوان کرد و افزود: انتقام گیرنده فقط ایران و ملت ایران نیستند و عراق و بسیاری از کشورهای منطقه و همچنین آزادی خواهان جهان در این انتقام شریک خواهند کرد.

معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به سخنان سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس مبنی بر اینکه ممکن است انتقام از جنایتکاران حتی در خانه خودشان صورت بگیرد، اظهار کرد: این بدان معنا نیست که ایران بخواهد جاسوسی برای این کار بفرستد، بلکه آزادی خواهان جهان به دنبال این انتقام هستند زیرا دنیا در مقابل این ترور و جنایت ساکت نخواهد ماند.

وی در خصوص موضوع انتقام گفت: یک بعد آن، جنبه های معنوی انتقام است که حضور میلیونی جمعیت ملت ایران و عراق در تشییع پیکر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، یک نوع انتقام جویی معنوی است که در مقابل اهداف دشمن قرار داشت. آن ها این شهادت را به ما تحمیل کردند زیرا قصد داشتند تفرقه بیشتر شود اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه سبب یکپارچگی بیشتر جهان اسلام شد.

سردار افشار درباره انتقام فیزیکی بیان کرد: انتقام فیزیکی صرفا منتهی به اعدام این افراد نمی شود. البته جنبه های حقوقی قضیه را دنبال می کنیم و دادگاه های بین المللی نمی توانند بهانه کنند مصونیت سیاسی دارند زیرا به زودی ترامپ و همه کسانی که در این موضوع سهم داشتند، از مسئولیت خود کنار می روند.

وی تاکید کرد: مجامع بین المللی اگر واقعا عدالت دارند باید به پرونده ترور شهید سلیمانی رسیدگی کنند و در غیر این صورت حیثیت خود را از دست خواهند داد. به جز مسئله حقوقی که بخشی از فرآیند انتقام خواهد بود، باید اخراج آمریکا از منطقه صورت بگیرد زیرا این مهم، از مصادیق بارز انتقام جویی خواهد بود. در این شیوه انتقام، فقط ایرانی ها با آمریکا طرف نیستند و هر جا آن ها تردد دارند، در تهدید قرار دارند.

انتهای پیام/

حامد افروغ کد خبر: 1086440 برچسب‌ها علیرضا افشار شهید قاسم سلیمانی انتقام سخت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: علیرضا افشار شهید قاسم سلیمانی انتقام سخت انتقام سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۵۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی

وب‌سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات صهیونیستی و آمریکایی گزارش داد که رژیم اشغالگر دولت بایدن را تهدید کرده است که اگر دادگاه کیفری بین‌المللی حکم بازداشت سران این رژیم را صادر کند، گام‌های تلافی‌جویانه‌ای علیه تشکیلات خودگردان فلسطین که ممکن است منجر به فروپاشی آن شود، برمیدارد.

براساس گزارش عربی پست، به نوشته این وب سایت آمریکایی این تهدید‌ها در حالی مطرح می‌شود که مقامات صهیونیستی در دو هفته گذشته به شدت نگران شده اند که دادگاه کیفری بین المللی در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ و هرزی هالوی رئیس ستاد مشترک رژیم صهیونیستی است.

از سال ۲۰۲۱، دادگاه کیفری بین‌المللی، مستقر در لاهه، در حال بررسی جنایات جنگی احتمالی توسط نیرو‌های اشغالگر صهیونیستی است که مربوط به جنگ بین این رژیم علیه غزه در سال ۲۰۱۴ است.

به گفته دادستانی کل، این تحقیقات به حملات ۷ اکتبر ۲۰۲۴ و جنگ جاری در غزه از آن زمان تاکنون گسترش یافته است.

به گفته همین منابع، رژیم صهیونیستی طی چند هفته گذشته به آمریکا اطلاع داده است که اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد مقامات تشکیلات خودگردان فلسطین بر دادستان دادگاه کیفری بین المللی برای صدور حکم بازداشت علیه سران  رژیم صهیونیست فشار می‌آورند.

در همین راستا اعضای کنگره آمریکا، دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرده‌اند که از صدور قرار بازداشت برای سران رژیم صهیونیستی خودداری کند. بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دولت آمریکا در تلاش است تا از صدور حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی توسط دیوان لاهه جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • خیزش دانشجویان جهان مهر تأییدی بر متخاصم بودن صهیونیست ها است
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا آماده سرکوب دانشجویان معترض شد
  • پلیس لس‌آنجلس با تمام قوا خود را برای سرکوب دانشجویان آماده کرد
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی
  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • رحیم‌پور ازغدی: یهودی‌ها اصلا تمام شدند | در آمریکا می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل» +فیلم
  • زورآزمایی JAC با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن ۲۰۲۴