Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، طرز تهیه انواع غذا با کدو سبز همیشه کار راه انداز است. در این میان کدو سبز شکم پر پیتزایی را باید امتحان کنید. اگر از باقی ماندن کدو سبز در یخچال کلافه شده‌اید، این بهترین روش برای لذت بردن از طعم خاص کدو سبز گیاهی است. کدو سبز منبع خوبی از کربوهیدرات است، همان چیزی که قطعاً به آن نیاز دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بین بسیاری از انواع دستورالعمل‌های آشپزی برای درست کردن یک غذا گیاهی عالی، طرز تهیه کدو سبز شکم پر رژیمی و غیر رژیمی با مخلوط گوشت و سبزیجات معطّر پیشنهادی وسوسه انگیز است که در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توانید آن را درست کنید. طرز تهیه مرحله به مرحله کدوی شکم پر با پنیر پیتزا و سبزیجات معطر در فر و بدون فر در عرض ۳۰ دقیقه را در ادامه بخوانید.

مواد لازم برای پخت کدو سبز با پنیر پیتزا

کدو سبز بزرگ: ۴ عدد

پیاز: ۱ عدد

آویشن: به میزان لازم

زردچوبه: به میزان لازم

قارچ متوسط: ۱۵ تا ۲۰ عدد

آرد سوخاری: ۳/۲ لیوان دسته دار فرانسوی

پنیر موزارلا یا پنیر پارمزان رنده شده: ۲/۱ لیوان دسته دار فرانسوی

جعفری خرد شده: ۲/۱ لیوان دسته دار فرانسوی

سیر: ۴ حبه خرد شده

کره آب شده: ۴ قاشق غذاخوری

رب گوجه فرنگی: ۲ قاشق غذاخوری سرخالی

پنیر پیتزا: به دلخواه

روغن زیتون: ۳ قاشق غذاخوری

ذرت پخته شده: ۵ قاشق غذاخوری

سویا: به دلخواه

گوشت چرخ کرده (اختیاری): ۱۰۰ گرم

نمک: به میزان لازم

فلفل: به میزان لازم


مراحل و طرز تهیه کدو سبز شکم پر خوشمزه در فر

اولین مرحله برای درست کردن یک غذا سالم، گیاهی و رژیمی یعنی کدو سبز شکم پر مجلسی با سبزیجات معطر و پنیر پیتزا گرم کردن فر با دما ۲۰۰ درجه سانتی گراد است. بعد از آماده کردن فر، حالا نوبت به آماده کردن سینی فر برای مراحل پخت کدو سبز شکم پر با مخلوط گوشت و سبزیجات می‌رسد. کف سینی فر را با استفاده از ترکیب آرد و روغن جامد، به خوبی چرب کنید. می‌توانید از کاغذ روغنی هم استفاده کنید.

کدو‌هایی که شسته و با نمک طعم دار کرده‌اید را به صورت کاملاً مساوی از وسط نصف کنید و شکم کدو‌ها را خالی کنید. از هر وسیله‌ای که دوست داشته باشید، می‌توانید برای خالی کردن شکم کدو‌ها استفاده کنید. قاشق، پیشنهاد خوبی است. یک ظرف مناسب ترجیحاً یک قابلمه بزرگ که داخل آن را با آب پر کرده‌اید، روی حرارت قرار دهید. زمانی که آب به جوش آمد، با استفاده از یک صافی یا توری بخارپز، کدو‌ها را بدون ارتباط مستقیم با آب، در قابلمه قرار دهید تا به خوبی بخارپز شوند. بعد از حدوداً ۲۵ دقیقه، کدو‌ها آماده خواهند شد.

اگر به دنبال یک دستورالعمل غذایی هیجان انگیز برای پخت کدو سبز رژیمی هستید، از کنار ترکیب پیاز، فلفل دلمه‌ای، کینوا، قارچ و سویا به راحتی عبور نکنید. مایعی درست شبیه به مایه ماکارونی را با استفاده از مخلوط پیاز، جعفری، آویشن، زردچوبه، فلفل، نمک، روغن زیتون، رب گوجه فرنگی، سویا، گوشت چرخ کرده آماده کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش آشپزی؛ از کراکت مرغ و آرانچینی ایتالیایی تا فوت و فن مزه‌دار کردن ماهی شکم پر + تصاویر

طرز تهیه کدو سبز بدون فر

کدو‌هایی که بخارپز و نرم شده‌اند در ظرفی مناسب یا روی سینی فر که قبلاً چرب شده، بچینید. با فرچه‌ای کاملاً تمیز، شکم خالی شده کدو‌ها را چرب کنید و کمی آویشن روی آن بریزید. برای خوشمزه‌تر شدن مایع کدو شکم پر می‌توانید از سس مارینارا هم استفاده کنید. کدو شکم پر با گوشت چرخ کرده و سبزیجات تا حد زیادی شبیه غذای یونانی موساکا است.

اما به یادگیری طرز تهیه کدو سبز شکم پر بدون فر و رژیمی علاقه‌مند هستید، می‌توانید بعد از انجام تمامی این مراحل، کدو‌های آماده شده را به مدت ۴۰ دقیقه در ظرف مناسبی که روی حرارت بسیار کم قرار داده‌اید، آماده سرو کنید. حالا این غذا خوشمزه را با جعفری تزئین کرده و به عنوان یک غذای اصلی بسیار مقوی نوش جان کنید. این دستور را می‌توانید با بادمجان‌های کوچک که شکم‌شان را خالی کرده‌اید نیز امتحان کنید.

منبع: مجله کوروش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش آشپزی طرز تهیه میزان لازم قاشق غذاخوری پنیر پیتزا بدون فر کدو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی

سریال بازی‌های بدون شکست قهرمان زودهنگام فصل جاری بوندس‌لیگا با فرار این تیم از یک باخت خانگی برابر اشتوتگارت ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از شب دوم از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) در ورزشگاه بی آره‌نا تیم فوتبال بایرلورکوزن قهرمان زودهنگام مسابقات پذیرای اشتوتگارت بود که این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

اشتوتگارت با گل‌های کریس فوریخ در دقیقه 47 و دنیز اونداو در دقیقه 57 از میزبان پیش افتاد. لورکوزن توسط امین عدلی در دقیقه 62 یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در حالی که شمارش معکوس برای ثبت اولین باخت شاگردان ژابی آلونسو پس از 45 بازی بدون شکست متوالی در تمامی رقابت‌ها آغاز شده بود، رابرت آندریخ دومین گل را در دقیقه 6+90 برای لورکوزن به ثمر رساند تا تیمش را درست در آخرین دقیقه از شکست خانگی نجات دهد و شانس ثبت فصلی بدون شکست را برای آن زنده نگه دارد.

بایرلورکوزن تا آستانه اولین شکست فصل رفت و باز هم نباخت

 

با این نتیجه لورکوزن 81 امتیازی شد و اشتوتگارت هم با 64 امتیاز همچنان در رده سوم جدول باقی می‌‌‌ماند هرچند فاصله‌اش با بایرن مونیخ رده دومی نسبت به هفته گذشته بیشتر شد و به 5 امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مصرف زیاد نوشابه رژیمی ما را به کدام سرطان مبتلا می‌کند؟
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • این سالاد پروتئینی خوشمزه با سس پستو را از دست ندهید
  • این سبزی رژیمی سرشار از ویتامین C است
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • پوچتینو: در چلسی فقط من نباید خودم را ثابت کنم
  • فوتبالیست قرمزپوش لیگ برتری در ۷ سال فقط یک‌دقیقه بازی کرده!