Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی فریدونی روز دوشنبه درگفت و گوی اختصاصی با ایرنا اظهارداشت: این  برنامه با توجه به علاقه مندی نسل جدید به فضای مجازی و ارائه تفکرات ، آرمان ها و اهداف شهید سلیمانی با سلیقه خود دانش آموزان اجرا شد.

وی بیان داشت:  محتوای تولید شده در قالب سرود، پوستر، عکس، نشریه، مقاله، مداحی، شعر، دلنوشته، موشن گرافی، نماهنگ، متن کوتاه، پادکست، استوری، کلیپ، اینفوگرافیک، روزنامه دیورای و  دست سازه انجام گرفت و از طریق فضای مجازی در اختیار سایر دانش آموزان استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریدونی ، هدف از انجام این  برنامه برقراری ارتباط مفهومی بین نسلنوجوان و جوان با آرمان های سردارشهید حاج قاسم سلیمانی برای ادامه راه این شهید والامقام بود.

وی  شرکت دانش آموزان البرزی درپویش هشت  هزار نفری خدمت رسانی به مردم و محرومان به عشق انقلاب، ایران و حاج قاسم ، برگزاری هیات های دانش آموزی انصارالمهدی درسراسر استان و ۱۳۰ جلسه بصیرتی را از دیگر برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان این استان درسالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد که همچنان تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری ادامه دارد.

وی تصریح کرد: کافی است دانش آموزان البرزی برای شرکت دراین پویش خدمت مدنظر خودشان را اعلام کنند تا بتوانیم با همدیگردل هزاران نفر را شاد کنیم.

وی معرفی ۲۰ کتاب با موضوع حاج قاسم فقط درچهار دقیقه را یک کارمتفاوت از سوی دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی البرزدانست و خاطرنشان کرد: افزایش شناخت دانش آموزان نسبت به مکتب شهید سلیمانی از طریق قلم و هنر یکی از اهداف و محورهای مهم کاری این اتحادیه را تشکیل می دهد.

مسوول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرزادامه داد: با اجرای برنامه های متنوع درفضای مجازی به دنبال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، روحیه جهادی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب دربین دانش آموزان این استان با نگاه خلاقانه و انقلاب محورهستیم.

وی تاکید کرد: مکتب شهید سلیمانی باید به یک چراغ راه درعرصه های سیاسی، اجتماعی، فردی، فرهنگی و اقتصادی تبدیل شود که این مهم نیازبه تبیین شدن دارد.

استان البرز۴۷۳ هزاردانش آموز دارد.

برچسب‌ها اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز قاسم سلیمانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان البرز قاسم سلیمانی اخبار کنکور اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین تاریخی، دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان در مراسم اختتامیه رویداد روایت دختران ایران گفت: رسانه‌های دشمن همواره به دنبال ایجاد یاس، ناامیدی و ترس در دل مردم ایران هستند؛ شاید برای برخی از افراد عجیب باشد، اما در حوادث یک ماه اخیر و به دنبال شرارت‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، برخی از دانش آموزان اعلام کردند که در مدرسه با فضای ترس مواجه بودیم؛ آنها به شدت ترسیده بودند که نکند اسرائیل حمله کند و جنگ بشود؛ حتی تعدادی از دانش‌آموزان هم به مدرسه نیامده بودند.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است و آنقدر این جنگ خانمان سوز است که دشمن در تلاش است ذهن و فکر تمامی جوانان ما را از بین ببرد و هر کس که در ایران زندگی می‌کند را مایوس و ناامید کند.

وی با اشاره به حوادث تلخ سال ۱۴۰۱ گفت: کسانی بودند که ناشی از تلاش دشمن در رسانه‌ها، به کف خیابان آمدند و جان خود را از دست دادند. اینها نتیجه تلاش‌های دشمن در تشویش و گمراهی اذهان عمومی است. امروز در حالی که همه کشور‌ها از اقتدار ایران می‌گویند و دفاع ایران را مشروع می‌دانند؛ رسانه‌های دشمن کاری کرده بودند که در محیط مدرسه دانش آموزان از پاسخ اسرائیل می‌ترسیدند.

تاریخی با بیان اینکه آینده نوجوانان و جوانان ما به شدت مورد حمله ناجوانمردانه قرار گرفته است؛ گفت: اگر لطف الهی نبود؛ ممکن بود ما هم مورد حمله رسانه‌های دشمن قرار بگیریم؛ فکر ما آشفته شود و یا به خیابان‌ها برویم؛ برای جلوگیری از این حوادث ما نیازمند تبیین اهداف و برنامه برای مردم هستیم؛ تبیین هم نیاز به کمک و روایت کردن دارد.

گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: ما باید در جایی که امکان رو در رو شدن با دانش‌آموزان را داشته باشیم روایتگری کنیم. جایی که می‌توانیم با او به تبادل نظر و گفتگو بپردازیم؛ حتما این کار را بکنیم و این فرصت را غنیمت بشماریم. شاید نتوانیم در فضای مجازی به خوبی دشمن عمل کنیم، اما مدرسه جایی است که در دست ماست. جایی که می‌توانیم به صورت هنرمندانه با مخاطبان نوجوان خود ارتباط برقرار کنیم. مدرسه یکی از جدی‌ترین فرصت‌های ماست که می‌تواند تعیین کننده باشد.

وی با اشاره به اینکه گاهی خود ما هم باورمان نمی‌شود که به چه دستاورد‌هایی رسیدیم؛ افزود: اسرائیل از ابتدای طوفان الاقصی تاکید می‌کند همه کاره ایران است؛ آمریکا و اروپا دائما بر قدرت ایران تاکید کردند؛ اما باز هم کسانی هستند که قدرت دفاعی و نظامی ایران را دست کم می‌گیرند؛ این ندیدن قدرت داخلی آفتی بوده که صد‌ها سال است در ایران وجود داشته است. دشمن هم بر این نقطه ضعف تمرکز دارد.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان خاطر نشان کرد: دشمن دائماً به فکر این است که از تفرقه‌های بین ما استفاده کند؛ و ما باید هشیار باشیم و بهانه‌های واهی برای تفرقه افکنی را به دشمن ندهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم