Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-پیام طبرسی در خصوص آخرین وضعیت عمومی سه داوطلب واکسن ایرانی کرونا گفت که حال عمومی آنان خوب است و همه چیز با روند مطلوبی پیش می‌رود.

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا، در خصوص آخرین وضعیت عمومی سه داوطلب اولین مطالعه انسانی فاز یک واکسن ایرانی کرونا گفت: «حال عمومی آنان خوب است و همه چیز با روند مطلوبی پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

دکتر پیام طبرسی متخصص بیماری های عفونی  اظهار داشت: «مرحله بعدی تزریق واکسن ایرانی کرونا روی چهار داوطلب انجام خواهد شد.»

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی واکسن به چهار داوطلب بعدی تزریق می‌شود، گفت: «اگر وزارت بهداشت روند فعلی را تأیید کند، تزریق مرحله دوم این هفته انجام می‌شود.»

طبرسی افزود: «هفت روز از اولین تزریق واکسن کرونا به داوطلبان باید بگذرد تا چهار داوطلب بعدی وارد این طرح شوند و در هر مرحله وزارت بهداشت به دقت بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد و سپس مجوز مرحله بعدی را صادر می‌کند.»

او تعداد نفرات مرحله اول تست انسانی نخستین واکسن ایرانی کرونا را ۵۶نفر اعلام کرد و گفت: «از این تعداد ۱۴نفر واکسن‎نما و بقیه واکسن را دریافت می کنند و تا پایان طرح مشخص نیست چه کسی واکسن و چه کسی واکسن‌نما می‌زند.»

عضو کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان داشت: «حدود ۲ماه طول می‌کشد تا تزریق واکسن ایرانی روی این تعداد داوطلب انجام شود.»

او در پاسخ به اینکه آیا نسل‌های ساخت واکسن، کارایی مختلفی دارند، گفت: «این موضوع در کارایی آنها فرقی ندارد. در نسل‌های ساخت واکسن، تکنولوژی فرق می‌کند اما کارایی آنها فرق اساسی ندارد.»

اولین تزریق انسانی مرحله اول مطالعات بالینی واکسن کرونا ساخت محققان ایرانی در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با نام «کُوو ایران برکت» روز سه‌شنبه (نهم دی‌ماه) با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، روی داوطلبان انجام شد.

نخستین داوطلب این واکسن طیبه مخبر فرزند محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دونفر از مسئولان این ستاد بودند.

شهروندآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، شکیبا محبی تبار دبیر ستاد ملی جمعیت در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: هنرمندانی که آثاری این گونه در وصف جوانی جمعیت و خانواده ارائه می‌دهند به دور از شعار زدگی و خیلی ملموس زندگی مردم را نشان می‌دهد که خانواده ایرانی شیرین‌ترین لحظات عمر خود را در کنار خانواده و عزیزان به سر می‌برد، حمایت می‌شود.

محبی تبار افزود: سرمایه بزرگ هر خانواده ایرانی، وجود فرزندان و بنیان خانواده است، بطوریکه در خیلی کشور‌ها آرزویی است که این گونه خانواده‌ها در کنار هم و دور هم جمع شوند و این چنین روابط نزدیکی و دوستانه‌ای با هم داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه تولید تجهیزات پزشکی در کرج/ «ما می توانیم» محقق شد
  • جمع‌آوری واکسن‌ کرونای شرکت آسترازنکا در سطح جهان
  • واکسن‌های آسترازنکا از سراسر جهان جمع‌آوری می‌شوند
  • مهمترین اخبار ۱۹ اردیبهشت/احتمال عرضه داروی ایرانی SMA
  • کسانی که واکسن آسترازنکا تزریق کرده‌اند بخوانند | این واکسن کرونا خونمان را لخته کرده است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • انتخابات مجلس|را‌ی‌گیری در۶۰درصد شعب«الکترونیکی»انجام می‌شود
  • جیمی کرگر و انجام چالش رتبه بندی بهترین مربیان تاریخ بدون دانستن نفرات بعدی / فیلم
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!