Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام مسئول سازمان راهداری با بیان لاستیک ارز دولتی سامانه راهداری در حال اتمام است،‌گفت:از سه ماه آینده لاستیک تولید داخل و وارداتی با ارز نیما توزیع می‌شود. - اخبار اقتصادی -

داریوش باقرجوان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص وضعیت تامین لاستیک خودروهای سنگین، اظهار کرد: از سال 97 تاکنون لاستیک‌های وارادتی با ارز 4220 تومانی در اختیار رانندگان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که این لاستیک‌ها از طریق سامانه سازمان راهداری توزیع می‌شود، ادامه داد: رانندگان با در اختیار داشتن حواله و مراجعه با عاملین، لاستیک خودروهای سنگین را مطابق نرخ و برند اعلام شده دریافت می‌کنند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری با بیان این‌که تعداد لاستیک‌های مذکور در حال اتمام است و با کمبود مواجه هستیم، افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت بعد از اتمام این لاستیک‌ها، در سامانه جامع تجارت (کالا) لاستیک‌های تولید داخل و وارداتی با نرخ نیما را در چارچوب‌های اعلام شده وزارت صمت بین رانندگان خودروهای سنگین توزیع خواهد کرد.

باقرجوان بیان کرد: این لاستیک‌ها نیز بر اساس پیمایش وسایل نقلیه،‌ برند و سایز لاستیک قیمتگذاری خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که از سال 97 تاکنون برای 2.9 میلیون حلقه لاستیک با ارز دولتی حواله صادر شده است، گفت: اکنون 273 هزار حلقه لاستیک از این نوع لاستیک باقیمانده که با توجه به صدور هفتگی 7 تا 8 هزار حلقه لاستیک، لاستیک سامانه راهداری تا سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

وی یادآور شد: پس از اتمام لاستیک سامانه راهداری، بر اساس مصوبه کمیته پایش حمل‌ونقل لاستیک تولید داخل و لاستیک‌های وارداتی با ارز نیما بین رانندگان توزیع خواهد شد.

انتقاد از واردات بی‌رویه لاستیک خودروهای سنگین توسط دولتتوضیح وزارت صنعت درباره ارز لاستیک خودروهای سنگین

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راهداری راهداری لاستیک خودروهای سنگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی

به راننده‌ها میگیم چرا موقع تغییر مسیر راهنما نمیزنید؛ میگن، چون برق زیاد مصرف میشه!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فروش لاستیک های تاریخ گذشته به جای لاستیک دولتی؟ | واکنش انجمن صنعت تایر را ببینید
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • ویدئویی از کنایه سنگین پلیس به اکثر رانندگان ایرانی
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • متقاضیان لاستیک دولتی بخوانند؛ چگونه لاستیک بخریم؟
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان