Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:00:46 GMT

تامین گرمایش فضای باز تراسها و ویلاها با گرماتاب

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۲۵۲

تامین گرمایش فضای باز تراسها و ویلاها با گرماتاب

گرماتاب های ایران مشعل با 12 سایز مختلف تولید می شوند که کمترین آنها 3 متر و بیشترین طول 15 متر می باشد که استفاده از هرکدام بستگی به نوع کاربرد و ابعاد فضای مورد نظر دارد.

 

 

دستگاههای گرمایش تابشی در ایران  با نامهایی مانند؛  بخاری تابشی، بخاری صنعتی، بخاری تشعشعی

هیتر تشعشعی، بخاری سقفی، دستگاه تابشی لوله ای، هیتر سقفی و  هیتر تابشی نیز شناخته می‌شوند، اما معروفترین عنوان برای دستگاههای گرمایش تابشی همان  گرماتاب  میباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تکنولوژی ساخت دستگاههای گرمایش تابشی گرماتاب در سال 1379 توسط شرکت ایران مشعل با برند ثبت شده گرماتاب، تحت لیسانس شرکت امبیراد انگلستان به ایران وارد شد. از این رو متخصصان حوزه تاسیسات، دستگاههای گرمایش تابشی را به نام گرماتاب می شناسند. تعهد به استفاده از قطعات اصلی و با کیفیت همچنین ارائه خدمات فنی مناسب در زمان دوره گارانتی و پس از آن، برند گرماتاب را در طول بیست سال گذشته برندی موفق و قابل اعتماد نموده است. 5 سال گارانتی فن و مشعل، 10 سال گارانتی لوله های تابشی و 15 سال خدمات پس از فروش، تضمین ادعای گرماتاب و ایران مشعل برای ارائه بالاترین کیفیت محصول میباشد.

شرکت ایران مشعل برای قیمت گذاری محصولات ” گرماتاب ” شاخص های متعددی را در نظر می‌گیرد. شاخص هایی نظیر :

انتخاب بهترین مواد اولیه موجود در بازار

دقت بسیار بالا در مونتاژ

بالاترین دورۀ گارانتی و خدمات پس از فروش این صنعت در ایران

بزرگترین شبکۀ نصب و خدمات پس از فروش این صنعت در سراسر کشور

بهره مندی از تیم های مهندسی قبل و بعد از فروش

ارائه خدمات رایگان مشاوره و امکان سنجی و مهندسی پروژه

موارد فوق و بسیاری از خدمات و امکانات دیگر، تعیین کننده بهای تمام شده و به تبع آن، قیمت عرضۀ محصولات گرماتاب به مشتریان وفادار خود می باشد.

 کاربرد گرماتاب

از مهم ترین کاربری های گرماتاب موارد میتوان به تأمین گرمایش سالنهای صنعتی کارخانجات، فضای باز، رستوران، تراس منزل و ویلا، تعمیرگاه خودرو، سالن های ورزشی، گلخانه، مرغداری، مساجد، کارواش، پاساژها و مواردی مشابه، اشاره کنیم.

مزایای دستگاههای گرماتاب

کاهش مصرف سوخت و صرفه جویی در مصرف انرژی
تامین گرمایش بهینه و مطلوب
کوتاه شدن زمان گرمایش
عدم جابجایی هوا و جلوگیری از پخش غبار و آلودگی
تامین گرمایش موضعی و منطقه ای
تمرکز حرارتی در فضای نزدیک به کف
عدم نیاز به موتورخانه مرکزی وکاهش هزینه نگهداری
نصب و راه اندازی رایگان
مستقل بودن هر سامانه
کاهش گرادیان دمایی بین کف و سقف سالن

 

نمایندگی استانهای تهران و البرز

نمایندگی استان البرز و تهران از سال ۱۳۸۸ به عنوان نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش دستگاه های گرمایشی تابشی گرماتاب فعالیت خود را آغاز نموده و تا این تاریخ هزاران دستگاه توسط این نمایندگی در شهرهای مختلف استان های مزبور، نصب و راه اندازی گردیده است.

بهره مندی ازتیم حرفه ای، کارآزموده و با تجربه در زمینه فروش و خدمات فنی، مشتمل بر نصب، راه اندازی و تعمیرات، منتج به اخذ رضایتمندی از مشتریان در نحوه ارائه خدمات در بالاترین سطح گردیده است. کلیه بازدید ها و ارائه خدمات مشاوره ای و همچنین انجام عملیات نصب و راه اندازی دستگاههای گرماتاب در این نمایندگی به صورت رایگان میباشد.

جهت دیدن نمونه کارهای دستگاههای نصب شده در فضاهای مختلف توسط این نمایندگی، میتوانید از سایت ما  نمایندگی رسمی محصولات ایران مشعل "گرماتاب" در استان تهران و البرز دیدن فرمایید.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای باز مصرف انرژی گرمایش فضاهای باز کیفیت خدمات پس از فروش ارائه خدمات راه اندازی ایران مشعل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • تامین ارز برای واردات کالا‌های اساسی، صنایع و خدمات از ۴.۸ میلیارد دلار گذشت
  • تامین ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات از مرز ۴٫۲ میلیارد دلار گذشت
  • گران فروشی در نمایندگی فروش خودرو، گران تمام شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی