Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:05:14 GMT

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۲۵۷۶

کلیات طرح دفتر ارتباط خانه و دانشگاه تصویب شد

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات طرح تشکیل دفتر ارتباط خانه و دانشگاه گفت: به دلیل نیازهایی که فضای دانشگاهی در مسائلی مانند انتقال دانشجو از مرحله دبیرستان به مرحله دانشگاه به ارتباط با خانواده‌ها دارد و اینکه گسستی بین ارتباط دانشجو، خانواده و دانشگاه رخ ندهد این آئین‌نامه تدوین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از طرفی نیز جوان دانشگاهی در آستانه تحولات، نقش‌پذیری اجتماعی، ورود به عرصه تحول و ازدواج و از این مسائل قرار دارد و همراهی خانواده در این موارد ضروری است.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها ادامه داد: همچنین برخی آسیب‌هایی که در دوران دانشجویی رخ می‌دهد، لازم است خانواده در کنار دانشگاه قرار گیرد و با کمک هم مراقبت‌های لازم را از دانشجو انجام دهند.

وی افزود: خیلی از موارد این گلایه‌ها از طرف خانواده‌ها وجود دارد که بعد از این‌که دانشجو به مرحله بازگشت‌ناپذیر رسیده است خانواده متوجه موضوع شده اند به‌عنوان مثال یک دانشجو چند ترم وضعیت تحصیلی وی دچار مشکل است و خانواده زمانی متوجه شده که دانشجو از دانشگاه اخراج شده است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها افزود: مجموعه این نیازها و اقتضائات دانشجو ایجاب می‌کند که دانشگاه و خانواده کنار هم قرار گیرند.

حجت الاسلام رستمی افزود: کلیات این طرح مصوب شده است و جزئیات آن در اولین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها مطرح می‌شود.

کد خبر 5113481

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حجت الاسلام مصطفی رستمی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها دانشجویان قاسم سلیمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری آیت الله مصباح یزدی آموزش مجازی دانشگاه ها پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سازمان سنجش دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرش بدون آزمون دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی وام دانشجویی مرکز سنجش آموزش پزشکی هسته گزینش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد

بودجه سال جاری شهرداری کرمانشاه پس از کش‌وقوس‌های فراوان بالاخره امروز چهارشنبه به تصویب شورای اسلامی شهر کرمانشاه رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، پس از کش وقوس‌های فراوان در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه در نهایت امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ با حضور ۱۰ عضو شورا و نادر نوروزی شهردار کرمانشاه این لایحه مجدداً بررسی و اشکالاتی که در خصوص آن وجود داشت، رفع شد.

با توجه به اصلاحات صورت گرفته رقم بودجه شهرداری از ۶,۳۰۰ میلیارد تومان به حدود شش هزار میلیارد تومان رسید و در نهایت تصویب شد و این مصوبه به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری کرمانشاه برای تأیید نهایی ارسال می‌شود.

رقم بودجه امسال شهرداری نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد رشد داشته است، اما نسبت به بودجه پیشنهادی شهرداری کرمانشاه مبلغ هفتصد میلیارد تومان در دو مرحله کاهش یافت و در مرحله اول بررسی توسط شورا مبلغ چهارصد میلیارد تومان کاهش یافت و در مرحله دوم نیز سیصد میلیارد تومان دیگر کاهش یافت.

لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه بر اساس قانون باید بهمن سال گذشته تصویب می‌شد، اما به دلیل اشکالاتی که برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه بر بودجه پیشنهادی شهرداری گرفتند و به‌رغم تصویب کلیات بودجه پیشنهادی در پنجم اسفند سال گذشته تصویب آن بیش از دو ماه به تأخیر افتاد.

کد خبر 749784

دیگر خبرها

  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • نخست‌وزیر سابق اسرائیل به خانه وزیر خارجه امارات رفت + عکس
  • آغاز بکار دفتر استاندارد و استانداردسازی در چهارمحال و بختیاری
  • اسرائیل خواهر اسماعیل هنیه را آزاد کرد و در حصر خانگی قرار داد+ عکس
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری کرمانشاه تصویب شد
  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط «صنعت و دانشگاه»
  • نقش‌آفرینی صنعت در دانشگاه با مسئله‌محوری/ اختصاص مکانی برای دفتر گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه