Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  سردار پاسدار محمدعلی حق‌بین با ذکر خاطره‌ای از ترور نافرجام حاج قاسم در سوریه اظهار داشت: یکی از تک‌تیراندازان حرفه‌ای داعشی در بوکمال سوریه قصد ترور سردار سلیمانی را داشت که با ذکاوت ایشان ناکام ماند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران افزود: یکی از دیده‌بانان جبهه مقاومت در ساختمانی که در آن دیده‌بانی انجام می‌شد مستقر شد و تک‌تیرانداز داعشی که شاهد این صحنه بود تیراندازی نکرده و منتظر ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: آن تک تیرانداز داعشی می‌دانست که اگر شلیک کند تنها یک دیده‌بان جبهه مقاومت را به شهادت رسانده لذا صبر کرد و پس آن متوجه آمدن خودرو‌های فراوانی شد.

فرمانده سابق لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: لذا این تک‌تیرانداز داعشی می‌دانست که قطعاً فرمانده در یکی از این خودرو‌ها بوده که لحظاتی دیگر پیاده می‌شود و نیرو‌ها گزارش‌ها را به او می‌دهند.

فرمانده جبهه مقاومت عنوان داشت: سردار سلیمانی وارد ساختمان دیده‌بانی شد و از سوراخ کوچکی که در دیوار ایجاد شده بود فقط یک لحظه به بیرون نگاه کرد و بلافاصله خود را کنار کشید که در همین زمان گلوله به‌سمت ایشان شلیک شد.

سردار حق‌بین تصریح کرد: زمانی که سردار سلیمانی خودش را کنار کشید تیر دقیقاً به لبه دیواری که سوراخ شده بود برخورد کرد لذا این صحنه برای ما بسیار سنگین بود، زیرا ممکن بود ترکش‌ها به صورت ایشان آسیب وارد کند.

مشاورعالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران عنوان داشت: در یکی از مسیر‌ها با تعدادی از خودرو‌های آمریکایی روبه‌رو شده و در آن‌جا چند برخورد نظامی شکل گرفت که منجر به انهدام این خودرو‌های آمریکایی توسط نیرو‌های ایرانی شد.

بیشتر بخوانید

ماجرای نذر صلوات سردار سلیمانی برای سلامتی مردم گیلان چه بود؟

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: با وجود این اتفاقات آمریکایی‌ها باز هم ادعای ابرقدرتی کرده و به روس‌ها پیغام می‌دادند که شما باید در این جنگ عقب‌نشینی کنید.

فرمانده جبهه مقاومت گفت: سردار سلیمانی گفته بودند که ظرف ۳ ماه دیگر به بوکمال رسیده و آن‌جا را آزاد می‌کنیم این امر در ابتدا کمی ناباورانه بود، اما خوشبختانه این اتفاق افتاد و بوکمال سوریه را آزاد کردیم لذا اگر این جبهه مقاومت وجود نداشت معلوم نبود تکلیف آینده انقلاب اسلامی چه می‌شود.

سردار حق‌بین عنوان داشت: روزی سردار سلیمانی را در فرودگاه ملاقات کردم و آن روز ایشان از بنده خواستند که نیرو‌ها را در مکانی جمع کنم تا ایشان شخصاً از آن‌ها تشکر کند لذا برای ایشان یک سردار و یک بسیجی که ۲ ماه وارد جبهه مقاومت شده و شهید می‌شد یکسان بودند.

منبع: جهان نیوز

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی خاطرات سردار سلیمانی ترور سردار سلیمانی گروه تروریستی داعش تک تیرانداز داعشی سردار سلیمانی جبهه مقاومت خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد اگر رژیم اشغالگر خواسته‌های عادلانه مقاومت را نپذیرد هیچ‌گونه پیشرفتی در مذاکرات حاصل نمی‌شود.

به گزارش ایسنا، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بر وضوح خواسته‌های مقاومت که شامل توقف کامل جنگ، عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از غزه، یک معامله تبادل جدی و بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان است، تاکید کرد.

طبق گزارش المیادین، این جبهه افزود: هماهنگی کامل و مستمر و اتفاق نظر بین تمام گروه‌های مقاومت و همچنین درباره خواسته‌های مقاومت وجود دارد.

این جبهه تاکید کرد: تنها در صورتی که رژیم اشغالگر خواسته‌های عادلانه مقاومت را بپذیرد در مذاکرات پیشرفت حاصل می‌شود. توپ اکنون در زمین رژیم اشغالگر است که همچنان حیله‌گری و لجاجت می‌کند و نمی‌خواهد این خواسته‌ها را بپذیرد. به ویژه شخص بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به دلیل محاسبات سیاسی با این خواسته‌ها مخالفت می‌کند.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: گروه‌های مقاومت آماده تعامل با تمام گزینه‌ها و هرگونه تحولات میدانی و ادامه دفاع از مردم فلسطین و مقابله با هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی به ویژه به شهر رفح هستند.

همزمان با ادامه جنگ ژیم صهیونیستی در نوار غزه تلاش‌ها برای رسیدن به یک توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا ادامه دارد و جنبش حماس در کنار دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در حال بررسی سند پیشنهادی برای توافق است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • پیام ویژه رهبری به خانواده سردار ترور شده توسط اسرائیل
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • حمایت جبهه فرهنگی یزد از اجرای طرح نور
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود