Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:29:03 GMT

مدعی وکالت در چنگ قانون

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۳۲۰۸

مدعی وکالت در چنگ قانون

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پس از دریافت اخباری مبنی بر کلاهبرداری از مراجعان با عنوان وکیل، موضوع در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری قرار گرفت.
هادی هاشمیان افزود: تحقیقات و بررسی‌ها، کارکنان حفاظت و اطلاعات دادگستری استان را به فردی رساند که کارنامه پر و پیمانی از تخلفات و کارچاق کنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمیان ادامه داد: این فرد با هر عنوانی که فکر می‌کرد امکان سرکیسه کردن مردم وجود دارد افراد را فریب می‌داد و پولشان را به جیب می‌زد.
وی گفت: متهم تا کنون ۱۵ شاکی از داخل و خارج استان دارد که از برخی از آنان با عنوان شرخر و از برخی با عنوان وکیل، کلاهبرداری کرده است.
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: متاسفانه مردم به راحتی اعتماد می‌کنند و همین امر، کار را برای سودجویان راحت می‌کند در حالیکه با یک تماس به شماره ۱۵۸۰ یا مراجعه حضوری به حفاظت و اطلاعات دادگستری و کانون وکلا و مرکز مشاوران استان می‌توانند از هویت فردی که خود را وکیل معرفی می‌کند، مطمئن شوند.     انتهای پیام/ن/فا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کلاهبرداری میلیاردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها

ایتنا - انجمن "Noib" اتریش که ( انجمن حفاظت از حریم خصوصی)، روز دوشنبه اعلام کرد که در اتریش علیه برنامه معروف هوش مصنوعی "ChatGPT" شکایت کرده است.
 انجمن Noib، که نام آن از حروف اول کلمات "None of Your Business" به معنای "به شما ربطی ندارد" در انگلیسی تشکیل شده است، تأیید کرد که این ابزار "پاسخ‌ها را می‌سازد".

به عنوان مثال، یک سوال در  ChatGPT در مورد تاریخ تولد موسس انجمن، مکس شرم، پرسیده شد و برنامه به جای بیان اینکه  پاسخ این سوال را نمی‌داند، "اطلاعات گمراه کننده" را نمایش داد.

به گزارش ایتنا، در این بیانیه به نقل از وکیل مارتیه دو گراف آمده است: «اگر برنامه‌ای نتواند نتایج درست و شفافی را نمایش دهد، نمی‌توان از آن برای تولید داده‌های مربوط به افراد استفاده کرد» و افزود: «تکنولوژی باید با قانون مطابقت داشته باشد، نه برعکس.»

"Noib" در بیانیه خود که توسط خبرگزاری فرانسه منتشر شد، تأیید کرد که عملکرد برنامه "غیرقابل قبول" است و یادآوری می کند که قانون حفاظت از داده‌های اروپا (GDPR) به «دقت» در ابزارهای تکنولوژیکی نیاز دارد.

 
از آنجایی که OpenAI "درخواست شاکی برای اصلاح یا پاک کردن خطا را رد کرد و تاکید کرد که این کار غیرممکن است"، مشخص شد که فراموش کردن آنچه که هوش مصنوعی آموخته است، یک معضل اساسی است.

این شرکت به درخواست Noib برای به دست آوردن اطلاعات مربوط به آن و منابع اطلاعاتی پاسخ نداد. این نیز نقض قانون است.

در این شکایت، Noib از سازمان حفاظت از داده‌های اتریش خواست تا تحقیقاتی را آغاز کند و برای OpenAI جریمه کند.

دیگر خبرها

  • پاکسازی سفیدرود از ادوات صید غیرمجاز و برخورد قاطع با متخلفان آغاز شد
  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • اقدام کمیسیون اروپا علیه فیس بوک و اینستاگرام
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • شکایت علیه ChatGPT به دلیل ناتوانی در تصحیح خطاها
  • دستگیری کارچاق کن سابقه دار در گرگان
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست