Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در گیلان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی فنا ناپذیر برای همه نسل ها عنوان کرد و گفت: جامعه ای که درصدد تمدن سازی است به شخصیت هایی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان، آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیئت همراه با اشاره به اینکه جنابعالی از پیشگامان دفاع مقدس هستید اظهار کرد: ابتدای دوران دفاع مقدس فرمانده جوانی بودید و از انقلاب دفاع کردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ماندگاری خاطرات دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از یادگاران دوران دفاع مقدس بود و جان خود را در راه ارزش های انقلاب و اسلام فدا کرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری هنوز ناگفته های بسیاری از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی وجود دارد، تصریح کرد: زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تمام ابعاد برای همه درس است.

آیت الله فلاحتی، حاج قاسم سلیمانی را افتخار دنیای اسلام خواند و بیان کرد: سردار شهید سلیمانی مظهر تقوا و مالک اشتر مقام معظم رهبری بود.

وی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگوی فنا ناپذیر برای همه نسل ها عنوان کرد و گفت: جامعه ای که درصدد تمدن سازی است به شخصیت هایی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به روحیه اخلاص و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: امروز همه نیازمند روحیه رزمندگان در جبهه های دفاع مقدس هستیم.

آیت الله فلاحتی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را انسانی مخلص و ذوب در ولایت ذکر کرد و یادآور شد: ارزش های انقلاب باید در تمام گفتارها و رفتارها به منصه ظهور برسد.

وی با بیان اینکه در خدمت یادگاران دفاع مقدس هستیم، اظهار کرد: دعا گوی شما که در صراط انقلاب بوده اید، هستیم.

حضور آیت الله فلاحتی در گیلان می تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نیز در دیدار مذکور با ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان گفت: مسئولیت نمایندگی ولی فقیه در گیلان را به حضرتعالی تبریک می گویم.

محسن رضایی، گیلان را از استان های بسیار موثر در انقلاب و دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: حضور جنابعالی و سایر دوستان در این استان می تواند در کل کشور موثر و تاثیرگذار باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روحیه انقلابی مهم ترین دستاورد دفاع مقدس است، بیان کرد: روحیه انقلابی مهم ترین دستاورد امام(ره)، انقلاب و دفاع مقدس محسوب می شود و بقای آن به اخلاص است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایمان، روحیه انقلابی و ارزش ها را سرچشمه انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: اگر می خواهیم کشور پیشرفت و امنیت داشته باشد نیازمند روحیه انقلابی هستیم و روحانیت در راس دفاع از ارزش ها قرار دارد.

رضایی همچنین با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی با شهادت خود بعثتی راه انداخت که در تحلیل های مادی نمی گنجد، تصریح کرد: اکنون مسئولیت ما سنگین است و بچه های انقلاب باید با هم متحد شوند زیرا اگر مشکلات کشور ده برابر بیش از این باشد، می توانیم با برگشت به سرچشمه اقتدار خود از آن عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی آیت الله فلاحتی رزمندگان دفاع مقدس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی آیت الله فلاحتی روحیه انقلابی دفاع مقدس ارزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی حاجی محمره معاونت مالی و پشتیبانی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از یادمان والفجر۱ منطقه فکه و مقر عمار یاسر این موزه در خرمشهر دیدار و سرکشی کرد.

حاجی محمره در این بازدید گفت: ما بر سفره‌ای که شهدا آماده کردند، نشسته‌ایم، اگر رسالت خودمان در رابطه با شهدا را انجام ندهیم فردای قیامت باید پاسخگو باشیم. شهیدان با اخلاص و دیانت جان شیرین خود را که ضامن زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی است، فدا کردند تا این انقلاب متصل به نهضت بزرگ حضرت مهدی (عج) شود.

وی افزود: جهت انجام مأموریت‌های محوله در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در محل یادمان‌های والفجر و مقر عمار یاسر حضور پیدا کردیم و اقداماتی را در جهت تعمیرات، نگهداری، ملزومات و اقلام مورد نیاز مکان‌های مذکور انجام دادیم تا ان شاالله با توجه به در پیش رو بودن ایام تابستان، زمینه لازم را جهت حضور حداکثری ملت شهیدپرور ایران اسلامی در حد توان و امکانات خود فراهم کنیم.

کد خبر 6090759 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • نکوداشت مبلّغ شهید و فقیه انقلابی دیارعلویان
  • مسوولان برای رفع دغدغه های کارگران تلاش کنند