Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، قرار است امروز دوشنبه «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن یک کنفرانس مطبوعاتیِ مهم برگزار کند. این کنفرانس مطبوعاتی در ساعت ۱۶ به وقت صنعاء (۱۶:۳۰ به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در جریان کنفرانس مطبوعاتی مذکور به تشریح سلسله دستاوردهای نیروهای این کشور در نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی در طول سال ۲۰۲۰ خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه المسیره اعلام کرده است که در کنفرانس مطبوعاتی مذکور به مهمترین و پیچیده‌ترین عملیات‌های موشکی و پهپادی نیروهای مسلح یمن علیه اهداف حساس و راهبردی ائتلاف متجاوز سعودی در طول سال ۲۰۲۰ اشاره خواهد شد.

همچنین سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این کنفرانس مطبوعاتی به مسائل و قضایای مهم سیاسی مربوط به یمن خواهد پرداخت و آخرین مواضع نیروهای مسلح در خصوص تحولات اخیر را اعلام خواهد کرد.

کد خبر 5113534 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: یحیی سریع یمن عربستان سعودی قاسم سلیمانی ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران فلسطین ویروس کرونا روسیه لبنان افغانستان سوریه عربستان سعودی ابو مهدی المهندس کنفرانس مطبوعاتی نیروهای مسلح یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس دو قسط متوالی از توافقنامه با یحیی گل‌محمدی را پرداخت نکرده که بر اساس توافقنامه کتبی، اهمال در پرداخت این قرارداد، جریمه 5 میلیاردی را به دنبال خود دارد.

با این حال رضا درویش می‌گوید در این مورد با یحیی گل محمدی تماس گرفته و به او مشکلات تیم را اعلام کرده و به نظر طرفین برای عدم فعال شدن مکانیسم پنج میلیاردی به توافق رسیده اند.

مدیرعامل پرسپولیس در این خصوص گفت: من خودم با آقای گل‌محمدی صحبت کردم، بله سررسید ایشان فرا رسیده و ما از او رخصت گرفتیم. قسط دوم ایشان آماده بود و ما گفتیم چون به خاطر مجوز حرفه ای پول لازم داریم، پول را به بدهکاران دیگر بدهیم.

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • تشریح دستاوردهای نیروهای روسی از زبان شویگو
  • آغاز مرحله چهارم عملیات‌ ارتش یمن علیه رژیم صهیونیستی
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد
  • یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات‌ علیه اسرائیل خبر داد
  • ادعای تازه سنتکام درباره ساقط کردن سه پهپاد یمنی
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • بازدید محسنی اژه‌ای از دستاوردهای نیروی دریایی سپاه
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم