Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا وعده داده بود که بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم این کشور تا ژانویه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند، اما این موضوع محقق نشده است.

خبرگزاری میزان - تعداد تلفات همه گیری ویروس کرونا در آمریکا  از ۳۶۰ هزار نفر گذشت و کارشناسان نسبت به افزایش مجدد مبتلایان و مرگ ناشی از اجتماعات در کریسمس و سال نو هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاردین، «آنتونی فائوچی»، مقام ارشد بهداشت عمومی آمریکا، به دونالد ترامپ که اخیرا در توییت‌های خود ادعا کرد که در تعداد مبتلایان و جان باختگان اغراق شده، شدیدا انتقاد کرد.

فائوچی در گفت وگو با شبکه «ان بی سی»، گفت «وارد بیمارستان‌ها شوید، به بخش‌های مراقبت ویژه بروید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد؛ اینها اعداد واقعی، افراد واقعی و مرگ واقعی است.»

«جروم آدامز»، جراح عمومی نیز می‎گوید «ادعای ترامپ مبنی بر اینکه تعداد تلفات کووید-۱۹ بسیار اغراق آمیز است، نادرست است.»

ترامپ در توییت‌های بعدی خود از موضع انتقادی نسبت به اظهارات فائوچی تا حدی عقب نشینی کرد.

دونالد ترامپ در صحبت هایش گفته بود که «همه اعتبارات در زمینه مبارزه با کرونا به فائوچی داده می‌شود در حالی که فائوچی در دولت کار می‌کند.»

بیشتر بخوانید: جولان کرونا در آمریکا؛ مرگ بیش از ۱۰ هزار آمریکایی در ۳ روز پایانی ۲۰۲۰ بی اثری تعطیلی ‌های کرونایی در آمریکا

دولت آمریکا وعده داده بود که تا اوایل ژانویه ۲۰۲۱، دوز اول واکسن را به بیش از ۲۰ میلیون نفر تزریق کند اما در تاریخ ۲ ژانویه اعلام کرد که تنها ۴ میلیون نفر، دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نفر در آمریکا به این بیماری آلوده شده اند.

همچنین بر اساس گزارش‎ها تنها در روز شنبه به تنهایی بیش از ۱۲۳ هزار نفر در بیمارستان‌های آمریکا بستری شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا در آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا کرونا در آمریکا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بازسازی مناطق زلزله‌زده و حل برخی از مشکلات کلانشهر کرمانشاه