Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@04:53:13 GMT

آخرین مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۲۱۱

آخرین مصوبات و تصمیمات کمیسیون ماده ۱۰ احزاب

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه امرایی سرپرست دفتر امور سیاسی وزارت کشور و دبیرکمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی صبح امروز(دوشنبه) در نشستی با اهالی رسانه در رابطه با جزئیات و مصوبات یازدهمین جلسه کمیسیون قانون نحوه فعالیت احزاب، اظهار داشت: تقاضای تاسیس مجمع دانش آموختگان نواندیش استان بوشهر در جلسه امروز طرح و با انجام اصلاحاتی در مرامنامه و اساسنامه مورد تایید قرار گرفت و لذا به هیئت موسس ابلاغ می کنیم براساس شرایط قانونی برای مراحل صدور پروانه اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: دومین دستور کار، تقاضای صدور پروانه حزب اسلامی کار و کرامت استان لرستان مورد تایید کمیسیون قرار گرفت و اصلاحاتی در مرامنامه و اساسنامه که مورد نظر کمیسیون است را به حزب اعلام می کنیم.

دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب افزود: سومین دستور کار کمیسیون، تقاضای صدور پروانه فعالیت مجمع ایثارگران متحد پایدار استان اردبیل بود که با انجام اصلاحات مرامنامه و اساسنامه مورد تایید قرار گرفت. چند گزارش مجمع عمومی داشتیم که طرح و رسیدگی شد. گزارش مجمع انتخابات شورای مرکزی و بازرسین حزب وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی مطرح و مقرر شد ماده ۱۱ اساسنامه حزب با توجه به مفاد قانون احزاب اصلاح و مجمع عمومی مطابق آن برگزار شود.

امرایی بیان کرد: گزارش مجمع کانون جمعی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در کمیسیون رسیدگی و با انجام اصلاحاتی در متن اساسنامه مورد تایید کمیسیون قرار گرفت. گزارش مجمع عمومی همبستگی فرهنگیان ایران اسلامی در جلسه طرح و مقرر شد جلسه ای با حضور نماینده احزاب در کمیسیون و نماینده حزب برگزار و در مورد اساسنامه حزب بررسی ها انجام و نتیجه جهت رسیدگی به کمیسیون اعلام شود. گزارش مجمع عمومی انجمن آشوریان تهران در جلسه مطرح و در خصوص صلاحیت یکی از اعضای هیئت مدیره، کمیسیون عدم احراز اعلام کرد که به حزب اعلام خواهد شد تا طبق مسیر قانونی اقدام لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز چند شعبه استانی احزاب هم داشتیم. طبق ماده ۱۱ قانون احزاب، بررسی مسئولین شعب استانی احزاب باید در کمیسیون ماده ۱۰ انجام شود. بر این اساس امروز در کمیسیون گزارش چند شعبه استانی از جمله کانون جمعی از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از پیروزی انقلاب در استان اردبیل را داشتیم که شرایط مسئول شعبه استانی این حزب بررسی و مورد تایید قرار گرفت. همچنین شعبه استانی جامعه اسلامی مدیران در استان بوشهر در کمیسیون طرح و مورد تایید کمیسیون قرار گرفت.

ادامه دارد...

کد خبر 5113646 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت کشور کمیسیون ماده 10 احزاب خانه احزاب قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی ایالات متحده امریکا حسن روحانی اسحاق جهانگیری مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه ۱۴۰۰ داعش پیام تسلیت کمیسیون تلفیق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم لایحه بودجه محمد جواد ظریف کمیسیون ماده ۱۰ شعبه استانی مورد تایید مجمع عمومی گزارش مجمع قرار گرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری

نمایندگان مجلس امروز به ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی می‌پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه علنی امروز_ یکشنبه ۹ اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد که موارد کاری آن به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جزء یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 748603

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب اعلام شد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • تسرسع ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج
  • ساماندهی بازار آهن شادآباد و پیگیری طرح شن‌چاله‌ها در کمیسیون ماده پنج تسریع می‌شود
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد