Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آمریکا وعده داده بود که بیش از ۲۰ میلیون نفر از مردم این کشور تا ژانویه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند، اما این موضوع محقق نشده است.

خبرگزاری میزان - تعداد تلفات همه گیری ویروس کرونا در آمریکا  از ۳۶۰ هزار نفر گذشت و کارشناسان نسبت به افزایش مجدد مبتلایان و مرگ ناشی از اجتماعات در کریسمس و سال نو هشدار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گاردین، «آنتونی فائوچی»، مقام ارشد بهداشت عمومی آمریکا، به دونالد ترامپ که اخیرا در توییت‌های خود ادعا کرد که در تعداد مبتلایان و جان باختگان اغراق شده، انتقاد کرد.

فائوچی در گفت وگو با شبکه «ان بی سی»، گفت «وارد بیمارستان‌ها شوید، به بخش‌های مراقبت ویژه بروید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد؛ اینها اعداد واقعی، افراد واقعی و مرگ واقعی است.»

«جروم آدامز»، جراح عمومی نیز می‎گوید «ادعای ترامپ مبنی بر اینکه تعداد تلفات کووید-۱۹ بسیار اغراق آمیز است، نادرست است.»

ترامپ در توییت‌های بعدی خود از موضع انتقادی نسبت به اظهارات فائوچی تا حدی عقب نشینی کرد.

دونالد ترامپ در صحبت هایش گفته بود که «همه اعتبارات در زمینه مبارزه با کرونا به فائوچی داده می‌شود در حالی که فائوچی در دولت کار می‌کند.»

بیشتر بخوانید: جولان کرونا در آمریکا؛ مرگ بیش از ۱۰ هزار آمریکایی در ۳ روز پایانی ۲۰۲۰ بی اثری تعطیلی ‌های کرونایی در آمریکا

دولت آمریکا وعده داده بود که تا اوایل ژانویه ۲۰۲۱، دوز اول واکسن را به بیش از ۲۰ میلیون نفر تزریق کند اما در تاریخ ۲ ژانویه اعلام کرد که تنها ۴ میلیون نفر، دوز اول واکسن را دریافت کرده اند.

اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز نشان می‌دهد که تاکنون بیش از ۲۰ میلیون نفر در آمریکا به این بیماری آلوده شده اند.

همچنین بر اساس گزارش‎ها تنها در روز شنبه به تنهایی بیش از ۱۲۳ هزار نفر در بیمارستان‌های آمریکا بستری شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث بین الملل کرونا در آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا حوادث بین الملل کرونا در آمریکا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...

به گزارش همشهری آنلاین، دختر ۳۰ ساله که برای مشورت‌های تخصصی درباره ماجرای ازدواجش به مرکز انتظامی آمده بود، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری قاسم‌آباد مشهد گفت: پدر ومادرم بازنشسته فرهنگی هستند و حساسیت خاصی روی فرزندانشان دارند به همین دلیل همه خواهران و برادرانم مطابق سلیقه خانواده‌ام ازدواج کرده‌اند و زندگی آرامی دارند.

من به دلیل استعداد خوبی که در تحصیل داشتم، درس و مدرسه را در اولویت زندگی قرار دادم و ادامه تحصیل دادم به طوری که به خواست پدر و مادرم رشته دامپزشکی را انتخاب کردم، ولی آرام‌آرام در دوران تحصیل به این رشته علاقه‌مند شدم.

موضوع این است که پدرم درباره خواستگارانم بسیار سختگیری می‌کند و مدعی است که باید مانند دیگر خواهران و برادرانم ازدواج کنم تا به خوشبختی برسم. یک بار یکی از همکلاسی‌هایم به خواستگاریم آمد اما پدرم او را به دلیل اقامت در روستای زادگاهش رد کرد در حالی که من به او علاقه‌مند بودم.

درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری | شوهرم دیپلمه بود، من او را آقای دکتر کردم! فرار دختر جوان با پسری که او را کنیز خودش کرد | کتکم می‌زد و دست‌هایم را می‌سوزاند

در این میان، یکی از دوستان مادرم جوانی مقیم آمریکا را به من معرفی کرد که فقط می‌تواند سالی دو بار به ایران بیاید. وقتی فرید به خواستگاریم آمد، ابتدا پدر و مادرم مخالفت نکردند، اما زمانی که قرار ازدواج گذاشتیم، ناگهان پدرم شرط کرد که باید یک واحد مسکونی را به نام من سند بزند. او هم ناراحت شد و به آمریکا بازگشت.

او حتی به پدر و مادرم پیشنهاد کرد برایشان بلیت پرواز به عراق را تهیه می‌کند تا مراسم عقد را در یکی از مکان‌های مذهبی برگزار کنیم، ولی باز هم پدرم مخالفت کرد و اکنون چاره‌ای جز مخالفت با خواسته پدرم ندارم و می‌خواهم به تنهایی به سوی آمریکا پرواز کنم.

در همین حال پدر نوشابه که به دعوت مشاور در اتاق مددکاری اجتماعی حضور داشت، با بیان اینکه هیچ پدری دوست ندارد دخترش را غمگین ببیند و سرنوشت تلخ فرزندش را نظاره کند، به کارشناس کلانتری گفت: من شرط واحد آپارتمانی را فقط برای این منظور مطرح کردم که بدانم خواستگار دخترم در چه سطحی از نظر مالی قرار دارد و آیا دخترم را به اندازه یک واحد مسکونی دوست دارد یا نه.

وی ادامه داد: الان هم از این شرط صرف‌نظر کرده‌ام اما دلیل اصلی مخالفت من این است که فرید اصرار به عقد موقت دارد و حاضر نیست با دخترم به صورت دائمی و رسمی ازدواج کند. او معتقد است باید طبق فرهنگ غربی مدتی را زیر یک سقف زندگی کنند و در صورتی که بعد از چند سال به توافق رسیدند، با هم ازدواج کنند. حالا اگر او در مدت کوتاهی از دخترم سیر شد و او را در کشور غریب به حال خودش رها کرد، باید چه کنیم؟

پدر نوشابه اظهار کرد: از سوی دیگر، او حتی خانواده‌اش را به ما معرفی نکرده و حاضر نشد به همراه خانواده‌اش به خواستگاری بیاید. ما هم نمی‌توانیم برای انجام تحقیقات درباره وضعیت اجتماعی و اخلاقی او به آمریکا برویم. بنابراین به ازدواج او با دخترم رضایت ندادم چراکه نمی‌خواهم سیه‌روزی و بدبختی او را شاهد باشم.

وی افزود: با وجود این، دخترم خانه را رها کرده و با شکستن لوازم منزل، نزد یکی از دوستانش در غرب کشور رفته بود. حالا هم قصد دارد به تنهایی به آمریکا پرواز کند.

اقدامات کارشناسی و بررسی‌های روانشناختی این پرونده با دستور سرهنگ محمد بزی (رئیس کلانتری قاسم‌آباد مشهد) به مشاوران زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد.

کد خبر 848292 منبع: خراسان برچسب‌ها خبر مهم ازدواج - طلاق خانواده حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟