Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@14:58:25 GMT

لمپارد؛ بدترین سرمربی چلسی در عصر آبراموویچ

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۲۹۹

لمپارد؛ بدترین سرمربی چلسی در عصر آبراموویچ

سرمربی حال حاضر تیم فوتبال چلسی بدترین سرمربی این تیم از زمان انتقال مالکیت آن به رومن آبراموویچ بوده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شکست خانگی 3 بر یک شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال چلسی مقابل منچسترسیتی اوضاع و احوال تیم آبی‌پوش لندن را از چیزی که بود بدتر کرد و سرمربی این تیم فرانک لمپارد را به شدت تحت فشار قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باخت چهارمین باخت چلسی در شش بازی قبلی این تیم در لیگ برتر و سومین بازی بدون برد متوالی آبی‌های لندن در این رقابت‌ها بود. چلسی با احتساب این باخت، در فصل جاری لیگ برتر برای پنجمین بار تن به شکست داده است. این تیم در شش بازی اخیرش تنها یک پیروزی مقابل وستهام کسب کرده و تساوی خانگی‌اش مقابل استون‌ویلا هم دیگر دیداری بوده که از آن امتیاز گرفته است.

لیگ برتر انگلیس| ادامه نتایج ضعیف چلسی با شکست مقابل منچسترسیتی/ شاگردان گواردیولا همسایه تاتنهام شدند

چلسی با قبول باخت خانگی مقابل من‌سیتی به رده هشتم جدول سقوط کرد و این تیم از 17 بازی‌اش در این فصل تنها 26 امتیاز گرفته است. این بدترین شروع چلسی در 17 سالی از است که از عمر مالکیت رومن آبراموویچ در این تیم می‌گذرد. همچنین لمپارد پایین‌ترین میانگین کسب امتیاز را در چلسی رومن آبراموویچ دارد، چرا که تیم او در 55 بازی‌اش در لیگ برتر انگلیس به طور متوسط تنها 1.67 امتیاز گرفته است که او را حتی پایین‌تر از مربیان مانند آندره ویلاش بواش و لوئیز فیلیپه اسکولاری قرار داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)
جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر انگلیس چلسی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز گذشته در یک بازی مهیج و جذاب مقابل آلومینیوم اراک در جام حذفی شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت. نکته قابل توجه تکرار پیروزی آلومینیوم مقابل پرسپولیس در فصل جاری در اراک بود.

مجتبی حسینی و شاگردانش در بازی برگشت لیگ برتر مقابل پرسپولیس هم موفق شده بودند این تیم را در اراک با نتیجه یک بر صفر شکست بدهند و حالا در جام حذفی در شرایطی که دو بار از حریف عقب افتادند در نهایت کار را به پنالتی کشاندندو آنجا پیروز شدند.

هردو شکست پرسپولیس در اراک در فصل جاری با هدایت اوسمار ویرا بوده و جالب اینکه این سرمربی تنها دوبار روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان سرمربی شکست خورده است!

بی‌شک برای اوسمار سرمربی پرسپولیس طبیعی است که شهر اراک را در ایران چندان دوست نداشته باشد؛ اراک برای او امسال خوش‌یمن نبوده و باخت اخیر نیز که باعث شده سرخ‌پوشان یک جام را از دست بدهند و امید خود را روی قهرمانی در لیگ برتر بگذارند.

دیگر خبرها

  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • خلاصه بازی استون ویلا 2-2 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • واکنش مائوریسیو پوچتینو به مردود شدن گل چلسی مقابل استون ویلا + عکس
  • زور چلسی به شگفتی‌ساز فصل نرسید
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید