Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار شهرستان آران و بیدگل ضمن تأکید بر لزوم پیگیری مشکلات روستائیان توسط دهیاران گفت: پروژه‌های با ۶۰ درصد پیشرفت در یزدل آران و بیدگل در اولویت تکمیل قرار می‌گیرند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل ، اسماعیل بایبوردی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای اسلامی روستای یزدل آران و بیدگل ضمن اشاره به نقش تاثیرگذار روستاها در خودکفایی حوزه کشاورزی، دامی و صنایع دستی اظهار داشت: با وجود این تاثیرگذاری لازم است تا مسائل و مشکلات روستاییان از سوی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به صورت جد دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فقرزدایی، شغل‌آفرینی و تلاش مسئولان در اسکان روستاییان در منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: پروژه‌های نیمه‌تمام با پیشرفت بالای 60 درصدی روستای یزدل آران و بیدگل در اولویت تکمیل است و بر همین اساس در سال گذشته 3.5 میلیارد تومان در سال گذشته به حوزه عمرانی روستای یزدل اختصاص پیدا کرده است به نحوی که یک میلیارد و 400 میلیون تومان به 20 واحد طرح مسکن محرومین روستای یزدل اختصاص یافته است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تخصیص یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبارات خسارت ناشی از سیل و 400 میلیون تومان هم برای دفع آب‌های سطحی روستای یزدل خبر داد و ابراز داشت: اقتصاد روستاها باید از طریق رونق کسب و کار روستایی تقویت شود چراکه روستاییان ریشه‌های اصلی زندگی اجتماعی هستند و همواره به عنوان جامعه تولیدگر، مسئولیت سنگینی در تولید محصولات کشاورزی، دامی و صنایع دستی دارند.

استاندار گلستان: پروژه‌های بزرگ می‌توانند حامی تیم‌های ورزشی استان شوند 326 پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور شناسایی شد وعده اتصال راه‌آهن زنجان به شهرک صنعتی 17 ساله شد/ امیدی به اتمام پروژه نیست

وی ضمن تأکید بر ایجاد کارآفرینی روستایی گفت: این مهم عاملی برای سرمایه‌گذاری بهینه در منابع روستایی و تقویت اقتصاد روستاهای شهرستان آران و بیدگل است و از این رو نقش بسیار تاثیرگذاری در توسعه بیش از پیش روستائیان و کشف استعدادهای نهفته در این نقاط را دارد.

بایبوردی ضمن تأکید بر کارآفرینی کشاورزی تصریح کرد: این موضوع می‌تواند نقش مهمی در توسعه پایدار کشاورزی و روستایی در شهرستان آران و بیدگل داشته باشد و بر همین اساس اصلاح کشت گلخانه‌ای در روستا می‌تواند در این زمینه ثمربخش باشد.

انتهای پیام/801/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان آران و بیدگل یزدل آران و بیدگل روستای یزدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام نیا ظهر شنبه درنشست مصوبات ریاست‌جمهوری به استان ایلام اظهار کرد: از مجموع ۱۴۵ مصوبه ابلاغ شده سفر ریاست محترم جمهوری به استان ایلام ۹۶ درصد از این مصوبات اجرایی شده است.

بهرام‌نیا گفت: این مصوبات شامل ۳۰۱ پروژه است که از این تعداد، ۹۸ درصد پروژه‌ها اجرایی شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مصوبات سفر اول ریاست‌جمهوری ۶ هزار و ۱۸۷ میلیارد تومان مصوب شده که میزان چهار هزار و ۶۲۹ میلیارد تومان در قالب اعتبارات عمرانی و تسهیلات معادل ۷۵ درصد تخصیص داده شد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یادآورشد: پیگیری مصوبات سفر رییس‌جمهور تا تکمیل همه طرح‌ها ادامه دارد و مدیران در جذب اعتبار برای تکمیل پروژه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: پروژه مصوب سفر رییس‌جمهور در حوزه نوسازی و تجهیز مدارس استان که بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارند حداکثر تا ۴۵ روز آینده به بهره‌برداری خواهند رسید و پایگاه اورژانس انجیره که ۶۰ درصد پیشرفت دارد در اسرع وقت تکمیل شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: از ۲۳ پروژه دانشگاه علوم پزشکی ۱۸ پروژه به بهره‌برداری رسیده است و مابقی پروژه‌ها تا خردادماه باید تکمیل شود.

کد خبر 6090140

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل