Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:15:53 GMT

هواوی در کسب و کار روی ابر رایانشی تمرکز می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۴۸۱۸

هواوی در کسب و کار روی ابر رایانشی تمرکز می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، تحریم‌های آمریکا علیه هواوی، روی کسب و کار این شرکت تأثیر گذاسته است. در همین راستا رن ژنگفی بنیانگذار این شرکت تصمیم دارد تمرکز کسب و کار را از موبایل و فناوری‌های ۵G، به سرویس‌های ابر رایانشی منتقل کند.

طبق گزارش نشریه «ساوث چاینا مورنینگ پست» ژنگفی در نوامبر ۲۰۲۰ در یک سخنرانی داخل شرکت این موضوع را فاش کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیانگذار هواوی در این سخنرانی اعلام کرده بود شرکت باید در سرویس‌های ابر قدرتمندتر شود و این برند نیازمند پیشرفتی در این حوزه است. او در این باره گفت: برای ما غیر ممکن است که مسیر علی بابا و آمازون در حوزه سرویس ابر رایانشی را دنبال کنیم. آنها به ذخایر وسیع بازار سهام آمریکا دسترسی دارند. شرکت ما باید کمی عقب نشینی کند. اگر استراتژی ما بسیار وسیع باشد، قدرت مقابله با تحریم‌ها را از دست می‌دهیم.

کد خبر 5113550 شیوا سعیدی قوی اندام

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت هواوی موبایل چین ایالات متحده امریکا واکسن کرونا حاکمیت سایبری ویروس کرونا شرکت دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نوآوری قاسم سلیمانی صندوق نوآوری و شکوفایی فناوری نانو فناوری فضایی همراه اول شبکه ملی اطلاعات تحقیقات علمی ایالات متحده امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)

عصر ایران- ائتلاف چانگان، هواوی و CATL در نظر دارند تا کراس اوور آواتر 15 را برای رقابت با تسلا مدل Y روانه بازار کنند. آواتر 15 در تریم های افزاینده برد حرکتی و الکتریکی خالص تولید می شود.

این کراس اوور فست بک همانند محصولات قبلی آواتر طراحی جذاب و متفاوتی را همراه دارد.

نام آواتر برای ما به دلیل حضور نادر فقیه زاده در تیم طراحی اهمیت دارد. طراح ایرانی که سابقه حضور موفق در کمپانی های مشهور مانند ب ام و را دارد، چند سالی است با چانگان همکاری می کند.

برند آواتر در سال 2018 با حضور چانگان، هواوی و CATL تولیدکننده مطرح باتری در چین شکل گرفت. اکنون چانگان 40 درصد سهام آواتر را در اختیار دارد. CATL نیز 17 درصد و باقی مانده سهام در اختیار سرمایه گذاران کوچک تر، است. هواوی به عنوان تامین کننده اصلی قطعات فناورانه خودروهای آواتر در این ائتلاف به فعالیت می پردازد.

آواتر اکنون اس یو وی 11 و سدان هاچ بک 12 را در لیست فروش خود دارد. آواتر 15 جدیدترین محصول برند خواهد بود که اکنون در پوشش استتاری دیده می شود.

آواتر 11 و 12 در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن

به رغم پوشش شدید استتار، از پروفایل دماغه و ستون ها می توان زبان طراحی آواتر را حس کرد. چراغ های اصلی ال ئی دی بسیار باریک و خطی، آینه های دیجیتال جانبی، دستیگره های پاپ آپ و جزئیات دیگر که مشخص هستند.

آواتر 15 را البته به شکل آواتر یک پنج باید بخوانید که قانون نامگذاری در برند مذکور است.

آواتر 15 با طول 4750 میلیمتر تقریبا هم اندازه و مشابه تسلا مدل Y دیده می شود اما رقبای داخلی مانند اکس پنگ جی6 و بی وای دی سانگ پلاس را نیز پیش روی دارد.

تصاویری که از محل تست آواتر 15 منتشر شده مربوط به مختصات جغرافیائی یاکشی در مغولستان داخلی است. منطقه ای که سرمای هوای آن تا منفی 50 درجه هم می رسد. این لوکیشن یک انتخاب عمدی است تا پیام عملکرد بدون مشکل یک خودرو الکتریکی در این سطح از سرما را انتقال داده باشد.

آواتر 15 با پوشش استتاری کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آواتر 12 ؛ نادر فقیه زاده و یک اثر هنری دیگر در جهان خودرو (+عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش کرملین به اتهام دخالت روسیه در سوءقصد به جان زلنسکی
  • وزیر فرهنگ: بنای دولت تمرکز جدی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری است
  • در روز اول اینوتکس 2024 چه گذشت؟
  • ارتقاء و تعویض سوئیچ مرکز مخابرات افتر و سرخه
  • مجوز صادرات اینتل و کوالکام به هواوی باطل شد
  • فن دایک جایی نمی‌رود: در دوران گذار، لیورپول را همراهی خواهم کرد
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • هواوی مخفیانه از مسابقات تحقیقاتی در آمریکا حمایت مالی می‌کند
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)