Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرگرد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین صبح امروز در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه که به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن اجتماعات سپاه، اظهار کرد: ایام بصیرت که مردم با حضور پرشور خود در ۹ دی ماه ۸۸ مشت محکم بر دهان یاوه گویان زدند را گرامی می‌داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: کشور در شرایط حساس کرونایی در کنار تحریم‌ها سبب شده تا مشکلات اقتصادی در کشور دو چندان شود و باعث شده تاب‌آوری مردم کاهش پیدا کند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین ادامه داد: متأسفانه نگاه مسوولان کشور به غرب است و می‌شود با یک چرخش به شرق تحریم‌ها را دور زد یا اینکه مبادلات بانکی را با پول همان کشور انجام دهیم که این امر در چندین ماه گذشته بسیار عالی انجام شده است.

تاجیک تصریح کرد: کشور در شرایط حساس قرار دارد و علت اصلی این امر مشکلات اقتصادی است که تاب‌آوری را در بین مردم خیلی کم کرده و جامعه‌ای که در آن  تاب‌آوری مردم کاهش پیدا کند با کوچکترین حادثه‌ای باعث می‌شود تا آرامش عمومی کشور بر هم بریزد.

وی بیان کرد: وضعیت کشور ما در دنیا بسیار مناسب است، چرا که در ۲۵۰ سال گذشته همچنین اقتداری نداشتیم و این اقتدار به برکت شهدای والای مقام کشور به دست آمده و کشور ما زیر بار تحریم و قطع نامه دیگر کشورها نرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: محافظت از مرزهای کشور و توقیف کشتی انگلیسی، مورد هدف قرار گرفتن پهباد و پایگاه آمریکایی در عراق نشان از اقتدار نظامی کشور است و این امر نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در اقتدار است.

تاجیک خاطرنشان کرد: حمله به پایگاه آمریکایی و مورد هدف قرار دادن آن توسط ایران نشان داد که دیگر در مقابل استکبار کوتاه نخواهیم آمد و این کار بسیار ارزشمند ایران، اقتدار علمی و نظامی‌مان را به رخ جهانیان کشید.

وی تأکید کرد: راه حل مشکلات اقتصادی کشور به دست جوانان مؤمن و انقلابی حل و فصل خواهد شد، باید به آن‌ها اعتماد کرد و به کسانی که دغدغه حل مشکلات جمهوری اسلامی ایران را دارند در دستور کار قرار گیرد.

فرمانده سپاه ورامین اضافه کرد: کشورهای غربی و شرقی دوستان ما نیستند و رئیس جمهور منتخب آمریکا که ادعای دوستی دارد، پرونده حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران را به شورای امنیت ملی برده تا تحریم‌های دیگر را علیه کشور تصویب کند.

تاجیک با بیان اینکه در هر زمانی که پشتیبان ولایت فقیه بودیم و به نیروهای جوان داخلی اعتماد کردیم موفق شدیم، یادآور شد: رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی در وضعیت کنونی کشور بر عهده دارند، خبرنگاران باید در اطلاع رسانی اخبار و گزارش‌ها شفاف سازی را در دستور کار قرار دهند، به گونه ای قلم نزنیم که در زمین دشمن بازی کنیم، در تولید محتوا دقت کنیم که چه اخباری را به خروجی ارسال می‌کنیم و وظیفه رسانه‌های انقلابی بسیار سخت و دشوار است چرا که مقابله با رسانههای معاند وظیفه خبرنگارانی است که دغدغه نظام را دارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جوانان فرمانده سپاه اعتماد سعید تاجیک فرمانده سپاه شهرستان ورامین سالگرد شهادت تحریم مشکلات اقتصادی فرمانده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران، ارتقای وضعیت بصیرت دینی و انقلابی را یکی از وظایف این دفتر برشمرد و افزود: ارتقای بصیرت دینی یعنی شناخت دشمن، از این رو باید به آن توجه جدی داشته باشیم.

وی از سپاه با عنوان یک مجموعه نظامی و از همه مهم‌تر مجموعه‌ای عقیدتی و مذهبی یاد کرد و ادامه داد: یکی از مهم‌ترین وظایف این مجموعه، حفاظت از مکتب اسلام و ارتقای بصیرت دینی و انقلابی آحاد جامعه است، از این رو معتقدیم سپاه پاسداران از جان و آبروی خود مایه می‌گذارد تا کشور در عزت و سربلندی بماند.

این مسؤول با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همواره در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها آماده جان‌فشانی در راستای حفاظت از کیان ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: سپاه پاسداران به عنوان یک مجموعه نظامی از زمان شکل‌گیری نقش تأثیرگذاری را در عرصه‌های مختلف ایفا کرده و نشان داده است که به معنای واقعی کلمه، مولود انقلاب اسلامی است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران در انجام وظایف ذاتی و محوله خود، همواره تفکر جهادی را سرلوحه برنامه‌ها و اهداف قرار داده است، خاطرنشان کرد: پاسداری و صیانت از هویت فردی و سازمانی، تعمیق بصیرت و معرفت دینی، تعمیق بصیرت سیاسی، ترویج اندیشه‌ها و سبک زندگی اسلامی و … از دیگر وظایف این مجموعه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه سپاه مجموعه‌ای است که از دل جامعه برخاسته و همواره در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: در هفته عقیدتی سیاسی شاهد برگزاری ۴۰۰ برنامه در زنجان خواهیم بود.

کد خبر 6089075

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد جنگ‌هراسی در اقتصاد تاثیرگذار نیست
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • شوراهای اسلامی بدون حب و بغض‌های سیاسی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند
  • علم الهدی: در بحث حجاب، اگر مردم بخواهند تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن، اینطور نمی‌شود! مردم و به خصوص جوانان متدین ما باید خودشان میدان داری کنند/ مایه تأسف است که شاهد تکرار و تحریف منطق رهبری در سطح مسئولان
  • حقوق کارگر با تورم و مشکلات اقتصادی جامعه همخوانی داشته باشد
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند