Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرانوندی از نحوه رسیدگی به تخلفات در تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: ما آمادگی خود را جهت برخورد با متخلفان سابقه‌دار صنفی منوط به تهیه گزارش دقیق و صریح بازرسان اعلام می‌کنیم که تشکیل بانک اطلاعاتی متخلفان متجری در این خصوص ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «نعمت‌الله بیرانوندی» امروز (دوشنبه 15 دی) در برنامه دوشنبه‌های با رسانه ویژه گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی اظهار کرد: جمع میزان جریمه‎‌ها در تعزیرات حکومتی به نوع تخلف و میزان مبلغ تخلف قید شده در گزارش بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: همکاران ما در شعب تعزیرات حکومتی بر اساس قانون اقدام به صدور رای کرده و به جز عدم درج قیمت که جریمه‌ای ثابت دارد، مابقی نیز به نوع گزارش تنظیمی و همچنین میزان مبلغ ریالی قید شده در گزارشات ارسالی بستگی دارد.

 

وی تصریح کرد: ما آمادگی خود را جهت برخورد با متخلفان سابقه‌دار صنفی منوط به تهیه گزارش دقیق و صریح بازرسان اعلام می‌کنیم که تشکیل بانک اطلاعاتی متخلفان متجری در این خصوص ضروری است.

 

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی اضافه کرد: باید متخلفانی که اصرار بر تکرار تخلف دارند را شناسایی کرده و دستگاه‌های نظارتی به طور مستمر به آنها سرکشی کنند تا در صورت ارتکاب تخلفات بعدی بتوان با ظرفیت‌های قانونی نسبت به افزایش سطح برخوردهای قهری اقدام کرد و تکرار تخلف می‌تواند زمینه صدور حکم تا پلمپ و لغو پروانه کسب را نیز فراهم آورد.

 

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از دستگاه‌های ناظر و کاشف و همچنین صدا و سیمای خوزستان یاد آور شد: در 9 ماهه اول امسال قریب به 12 هزار پرونده به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده که قسمت اعظم آنها رسیدگی شده و تعدادی در انتظار تکمیل تحقیقات مقدماتی و آمادگی برای صدور حکم هستند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاق ۱۷۰ راس گوسفند مولد به ارزش چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه بدوی رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه تشکیل و رسیدگی شد.

سیدمرتضی مدنی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ضبط دام‌های کشف شده، متهم را به پرداخت ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل دو برابر ارزش تخلف، محکوم کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی مستقر در ایست بازرسی هنگام بازرسی از یک دستگاه خودروی خاور، محموله دام قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی تربت حیدریه ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج