Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اجرای خرید تضمینی آب در طرح نشت‌یابی و رفع نشست در شهرهای استان بوشهر خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح ۱۳میلیارد ریال تخصیص یافته است که در مدت ۳ سال اجرا می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالحمید حمزه‌پور صبح امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی را در اولویت برنامه‌ها دانست و اظهار داشت: در این راستا اعتبارات لازم برای نوسازی شبکه‌های آبرسانی در شهرها و روستاها مورد توجه قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، جلوگیری از هدر رفت آب از شبکه توزیع آبرسانی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به اینکه میزان آب بدون درآمد در شهرهای بوشهر و کنگان بسیار بالا است طرح نشت‌یابی و اصلاح شبکه‌های آبرسانی بوشهر و کنگان اجرا شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه از 2 پروژه آب‌شیرین‌کن بوشهر و کنگان روزانه افزون بر 32هزار و 500 متر مکعب آب تولید و در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد گفت: آب از این  تاسیسات با هزینه‌ای چند برابری نسبت به خطوط دیگر تامین می‌شود و برای کاهش هدر رفت آب، طرح نشت‌یابی و رفع نشت از شبکه‌‌های آبرسانی در قالب خرید تضمینی آب اجرا شده است.

بوشهر| رفع مشکل آبرسانی مهمترین برنامه "آبفا" است/ استفاده حداکثری از ظرفیت آب‌شیرین‌کن‌ها در نقاط ساحلی 120 هزار متر مکعب به ظرفیت منابع آب استان بوشهر افزوده می‌شود مصرف آب آشامیدنی استان بوشهر 30 درصد افزایش یافت/ قطع 2 هزار انشعاب غیرمجاز

حمزه‌پور با اشاره به تخصیص اعتبار برای اجرای طرح نشت‌یابی و رفع نشت از شبکه‌‌های آبرسانی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح 13 میلیارد ریال تخصیص یافته است که در مدت 3 سال اجرا می‌شود.

وی، کاهش تلفات آب از اهداف اجرای طرح نشت‌یابی و رفع نشت از شبکه‌‌های آبرسانی دانست و تصریح کرد: آب بدون درآمد استان بوشهر 35 درصد تعیین شده است که 17 درصد آن به سبب فرسودگی شبکه آبرسانی هدر می‌رود.

انتهای پیام/190/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر برای اجرای اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر و نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های شاخص راهداری دشتستان افزود: اکنون ۱۲ پروژه در زمینه‌های تعریض، بهسازی، ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز در محورهای اصلی و روستایی دشتستان در دست اجرا است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر ادامه داد: تعریض و بهسازی محور تنگ ارم به نمازگاه، سعدآباد- وحدتیه، احداث پل بزرگ درودگاه و تعمیرات ابنیه راه‌ها از شاخص‌ترین پروژه‌های دشتستان است.

وی یادآور شد: بخشی از پروژه‌های راهداری دشتستان تا هفته دولت و باقی مانده آن تا دهه فجر امسال تقدیم کاربران جاده‌ای خصوصاً مردم این شهرستان می‌شود که منجر به جهش قابل توجهی در ارتقای ایمنی و بهبود راه‌های دشتستان خواهد شد.

کد خبر 6097814

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش بوشهر اختصاص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • آغاز عملیات آبرسانی به روستای کم رضوان بندر لنگه
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • اختصاص ۱۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بودجه امسال برای انسداد مرز
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر