Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم نساجی گفت: خواهش می‌کنم اگر قرار است من مربی جوان پیشرفت کنم باید با مسائل فنی پیشرفت کنم و اگر قرار است بسوزم خواهش می‌کنم که طوری نباشد با اشتباهات داوری یک مربی جوان را بسوزانیم.

خبرگزاری میزان - وحید فاضلی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پیکان تیمی است که به لحاظ ساختاری و فنی از سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*مدیریت این تیم یک مدیر جوان و بادانش و فوتبالی است. مربی آن هم تارتار است که از مربیان فنی و تاکتیکی فوتبال ماست و باعث شده که این مجموعه امسال نتایج خوبی بگیرد.

*بازی مقابل تیم‌های تارتار همیشه سخت است ولی ما هم به‌عنوان تیم نساجی تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم سختکوشی باشیم و البته در کنار سختکوشی یک بازی چشم‌نواز را ارائه کنیم تا باعث خوشحالی هواداران عزیزمان باشیم.

*در فوتبال یکسری نتایج پیش می‌آید. الان آیا می‌توانیم پرسپولیس را پس از کسب دو تساوی مدعی قهرمانی ندانیم و بگوییم این تیم قهرمان نمی‌شود؟ ما در چهار هفته‌ اول امتیازات خوبی گرفتیم و در چهار هفته دوم در بازی با مس و سپاهان خوب نبودیم

*از هواداران می‌خواهم که یک مقدار صبور باشند و کمک کنند تا آرامش را به تیم تزریق کنیم تا روند خوب‌مان را در چهار هفته سوم ادامه دهیم.

*روند و نحوه بازی تیم ما خوب بوده است، مطمئنا نتایج خوب هم به دنبال خواهد داشت. همانطور که گفتم نمی‌توانیم بگوییم پرسپولیس با دو تساوی قهرمان نمی‌شود، قطعا آنها مدعی قهرمانی هستند.

*شرایط بازیکنان ما خوب است و در دو هفته اخیر به خودباوری رسیدند که می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ قد عمل کنیم. آنها روحیه خوبی گرفتند تا در ادامه راه کمک حال ما باشند. 

*درباره داوری‌ها باید بگویم هفته گذشته یک برنامه تلویزیونی اشاره کرد که داور می‌توانست در بازی با فولاد برای ما پنالتی بگیرد.

*خواهش می‌کنم اگر قرار است من مربی جوان پیشرفت کنم باید با مسائل فنی پیشرفت کنم و اگر قرار است بسوزم خواهش می‌کنم که طوری نباشد با اشتباهات داوری یک مربی جوان را بسوزانیم.

بیشتر بخوانید: فاضلی: امیدوارم همه شهامت عذرخواهی داشته باشیم/ مانند تیم‌های متمول ۳۰ بازیکن هم‌تراز نداریم

انتهای پیام/

برچسب ها: نساجی فاضلی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وحید فاضلی نساجی فاضلی اگر قرار خواهش می کنم پیشرفت کنم مربی جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی

پرسپولیس و سپاهان مهم‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر را برگزار می‌کنند؛ تقابل اوسمار ویرا و ژوزه مورایس

طرفداری | تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر میزبان سپاهان است.

مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود؛ پرسپولیس مقابل سپاهان در دیداری موسوم به ال کلاسیکوی ایران. سرخ‌پوشان پایتخت در حال حاضر 52 امتیازی هستند و تنها یک امتیاز با استقلال صدرنشین فاصله دارند. سپاهان هم با 45 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته و کورسوی امیدی برای حفظ اندک شانس قهرمانی دارد. تساوی در این بازی، بیش از همه جواد نکونام و استقلالی‌ها را خوشحال خواهد کرد. این دیدار نخستین بازی بعد از اعلام خبر مسلمان شدن ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی طلایی‌پوشان، است. مهمترین غایب بازی، همچنان علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان ملی‌پوش و شماره یک پرسپولیس، محسوب می‌شود. در سوی مقابل، اما مصدومان سپاهان در تمرینات گروهی شرکت کرده‌اند. باید دید در نهایت چه نتیجه‌ای در بازی کلاسیک فوتبال ایران رقم می‌خورد.

اطلاعات بازی

هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: پرسپولیس - سپاهان

تاریخ و ساعت برگزاری: چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰3؛ ساعت 19:30

ورزشگاه: آزادی تهران

داور: بیژن حیدری | کمک‌ها: فرهاد مروجی، علی اکبری نوری و علی صفایی | ناظر: رضا سخندان

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • دانشمندان جوان این مرز و بوم زمینه ساز پیشرفت های علمی شده اند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان