Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@04:45:40 GMT

دوئل ایرانی ها در جام امیر قطر

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۵۷۳۸

مراسم قرعه کشی جام امیر قطر انجام شد و بازیکنان ایرانی خیلی زود با یکدیگر روبرو خواهند شد.

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی مراسم جام امیر قطر انجام شد و تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی رقیبان خود را شناختند که در این مرحله، شاهد تقابل بازیکنان ایرانی تیم های قطری خواهیم بود.


الدحیل که گفته می شود علی کریمی را از تیم قطر اس سی به خدمت گرفته است، در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف الاهلی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی امید ابراهیمی را به عنوان کاپیتان در تیم خود دارد.


در سمت دیگر جدول، تیم های العربی و ام الصلال باید با یکدیگر روبرو شوند. در ترکیب العربی مهدی ترابی و مهرداد محمدی حضور دارند و در ترکیب ام الصلال نیز روزبه چشمی قرار دارد. تقابل چشمی با ترابی و محمدی دیدنی خواهد بود و باید دید آیا مدافع سابق استقلال و هم تیمی هایش از پس مهار این دو بازیکن آماده برمی آیند یا نه.

 

 


اما در دیگر دیدارهای این مرحله السیلیه با رامین رضاییان باید به مصاف الخور برود. رامین پس از جدایی از الدحیل و پیوستن به السیلیه، در اولین دیدارش برای این تیم درخشان ظاهر شد و حتی در ترکیب هفته لیگ ستارگان قطر نیز قرار گرفت.


الریان نیز که شجاع خلیل زاده را به همراه دارد، باید به مصاف المرخیة برود. الوکره نیز میزبان الخریطیات و پژمان منتظری خواهد بود. البته باید دید تا زمان برگزاری آن بازی منتظری در این تیم باقی می ماند یا از جمع آنها جدا می شود.

 

قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”،  روز گذشته تیم ملی افغانستان با پیروزی مقابل  بحرین موفق شد به مرحله حذفی جام ملتهای آسیا در رشته فوتسال صعود کند.

بعد از این بازی امین قلیچی، مربی بدنساز ایرانی تیم فوتسال افغانستان، ویدیویی جالب از جشن و خوشحالی بازیکنان این تیم در رختکن منتشر کرد  که توجهات زیادی را برانگیخته است.

در این ویدیو بازیکنان افغانستان سرود جالب «یه روزی تنگ غروب آسمون» را که چندی پیش در فضای مجازی ایرانی فراگیر شده بود، همخوانی می‌کنند.

جالب اینکه این ویدیو در بین هواداران افغان هم بازتاب مثبتی داشته و بازیکنان هم همخوانی کامل و هماهنگی با آن دارند.

افغانستان در مرحله بعدی به مصاف کشور همسایه، تاجیکستان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • دوئل دو کشتی‌گیر ایرانی / کادرفنی تصمیم خود را برای یزدانی و قاسمپور اعلام کرد
  • لاتزیو - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • جشن صعود در افغانستان با سرود ایرانی! (عکس)
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • اظهارات جالب دانیله دروسی درباره سردار آزمون
  • دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است