Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: وظیفه داریم به انبوه نیاز ها پاسخ بدهیم و یک میلیارد به کشتی و ۵ میلیارد به بقیه فدراسیون ها کمک می کنیم.

 رضا صالحی امیری در باره فعال بودن کمیته ملی المپیک بیان کرد: آن چیزی که در مجموعه ورزش ایران در حال وقوع است محصول وفاق  و همدلی است. ورزش ایران می تواند در سال ۱۴۰۰ کام ملت ایران را شیرین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در کمیته ملی المپیک وظیفه داریم و فدراسیون ها و ورزشکاران حق دارند بنابراین خودمان را ملزم به پاسخگویی می دانیم.  همچنین در شرایط کرونا ما اقدامات بی نظیری را برای آمادگی جهت درخشش در سال ۱۴۰۰ انجام داده ایم. از طرفی وظیفه داریم به انبوه نیازها پاسخ دهیم. ما در روزهایی هستیم باید تیم ها را پشتیبانی کنیم. در جلسه هیات اجرایی ۶ میلیارد مصوبه داشتیم که یک میلیارد به کشتی  و ۵ میلیارد به بقیه فدراسیون ها کمک می کنیم. 

*کمک سه و نیم میلیاردی به پیشکسوتان در سال ۱۴۰۰

رییس کمیته ملی المپیک در مورد گلایه صمد نیکخواه بهرامی از حقوق پایین ورزشکاران و نیاز پیشکسوتان به کمک مالی گفت:  بسکتبال کار بزرگی با مربی ایرانی در کسب سهمیه المپیک انجام داد. ما به عنوان کمیته ملی المپیک رسالت اصلی خود را توسعه ورزش قهرمانی و حمایت از فدراسیون‌ها می‌دانیم. بسکتبال علاوه بر ۲ میلیارد بودجه، ۵۰۰ میلیون تومان کمک دریافت خواهد کرد که ۳۰۰ میلیون آن انجام شده است. برای اعزام اخیری  هم که داشت، هزینه پرواز را تامین کردیم. ما به تمام قهرمانان المپیکی که از المپیک ۱۹۴۸  مدال آور بوده اند حقوق پرداخت می کنیم و برای کل کسانی که سهمیه المپیک گرفته اند نیز ما و وزارت ورزش حقوق داده ایم. ۱۰ نفر هم از سوی کمیته بین المللی المپیک بورسیه شده اند. برای پیشکسوتان نیز ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هم امسال کمک کردیم. فقط برای یک نفر که بیماری سرطان دارد ۸۰ میلیارد هزینه کرده ایم. برای سال آینده نیز سه  و نیم میلیارد  پیش بینی کرده ایم که  به پیشکسوتان کمک کنیم اما مسئولیت پیشکسوتان با صندوق از حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان است.

*ملک بزرگی را به کمیته ملی المپیک برگردانیم

صالحی امیری در پاسخ به این پرسش که سال آینده با تغییر دولت ممکن است بودجه کمیته ملی المپیک کم شود، گفت: خیر، ما دو سطح منبع داریم. در  بودجه ای که ما تحویل گرفتیم حدود ۳۳ میلیارد بوده الان به ۱۲۰ میلیارد رسیده است و هر سال باید اضافه شود و نمی توان آن را کم کرد. ملک بزرگی به ارزش چند صد میلیارد در شمال شرق تهران را توانستیم از فضای سبز خارج کنیم. با تبدیل آن ملک سرمایه پایدار برای کمیته ملی المپیک ایجاد می کنیم.  البته باید این را بگویم منابع ما محدود است و نیازهای فدراسیون ها نامحدود و هزینه  ها هم سه تا پنج برابر شده است و باید به فدراسیو هان حق بدهیم که انتظار کمک بیشتر داشته باشند. اما آنچه دولت به ما داده است را عادلانه بین فدراسیون ها تقسیم کرده ایم و شفاف سازی هم کرده ایم.

*فعالیت کمیسیون ورزشکاران مثبت است

او در مورد فعالیت کمیسیون ورزشکاران نیز گفت: ما ۱۸ کمیسیون فعال داریم. یکی از کمیسیون های خوب ما ، کمیسیون ورزشکاران است. حدود یک سال کمیسیون معلق بود اما مدتی است سامان پیدا کرده است و مسئول با انگیزه ای دارد. روند فعالیت کمیسیون را مثبت ارزیابی می کنم. کار بیمه ورزشکاران در حال پیگیری است تا مجموعه قهرمانان به خواسته خود برسند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۵۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم

عضو شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نرجس نیازمند در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که در آستانه روز شورا در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد، اظهار داشت: بعد از تشکیل دوره ششم شورای اسلامی شهر، به دنبال مطالبات از سوی اقشار مختلف بانوان جامعه و شهر قم، در ابتدا کمیته بانوان و در اردیبهشت‌ماه سال گذشته کمیسیون زنان و خانواده تشکیل شد.

وی با بیان اینکه قبلاً هیچ موضوع متناسب و متناظر درباره بانوان در شهرداری قم وجود نداشت، افزود: ابتدای امر تشکیل کارگروه‌ها را داشتیم که تمام مواردی که مربوط به حوزه زنان و خانواده است بررسی‌شده و مهم‌ترین سرفصل‌ها مربوط به حوزه شهری پیاده شود.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با اشاره به عمده فعالیت‌ها در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده تصریح کرد: جوانی جمعیت، حمایت از محافل قرآنی در راستای تربیت دینی فرزندان، حمایت از مشاغل خانگی و تقویت اقتصاد خانواده، ازجمله فعالیت‌هایی بود که در کمیته بانوان و کمیسیون زنان و خانواده انجام شده است.

وی ادامه داد: در راستای ایجاد بازارچه‌های ثابت و موقت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری 13 بوستان را برای ایجاد فضای بازارچه‌ها معرفی کرده است.

نیازمند با تأکید بر ورزش و اهمیت نشاط اجتماعی، عنوان کرد: در راستای افزایش نشاط اجتماعی ورزش صبحگاهی بانوان راه‌اندازی و فضاهای بوستان بانوان گسترش یافت.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم از همایش ملی پیاده‌روی بانوان در 21 اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: در تلاشیم تا ورزش همگانی را در شهر گسترش دهیم.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • اهمیت عضویت ایران در کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیک
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم اعدام توماج صالحی
  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم