Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین همایش و کارگاه هم‍اندیشی جانشین و معاونان هماهنگ کننده یگانهای تابعه اداره عقیدتی سیاسی های نیروی هوایی ارتش صبح امروز در سالن همایش های ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام  سید احمد قاضی در این همایش که با حضور امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی برگزار شد، گفت:  امروز انتظار از مجموعه عقیدتی سیاسی این است که مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان را فرماندهی و مدیریت کند، مجموعه عقیدتی سیاسی به دلیل دارا بودن طیف افراد نظامی در کنار روحانیت، توانی دوچندان در انجام رسالت خود در جنگ نرم دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش  افزود: یکی از مهم ترین برنامه هایی که در سطح ارتش و نیروی هوایی اجرایی می شود، طرح های فرهنگی مصباح است که در آینده نزدیک، سطح یک آن در نیروها و سطح دو آن در کل ارتش اجرایی می شود.

 

حجت الاسلام قاضی با تاکید بر این که نگاه امروز ما به فضای مجازی باید نگاه فرصت برای مدیریت دانش و توسعه فرهنگی باشد،ادامه داد: مدیران ادارات عقیدتی سیاسی باید مباحثی مانند بیلان‍ها و خودارزیابی‍ها، انضباط مجموعه و نظارت مداوم و مستمر بر اجرای برنامه ها را همیشه در نظر داشته باشند.

 

امیر سرتیپ خلبان هادیان نیز در این همایش گفت: فعالیت در حوزه های فرهنگی و عقیدتی در ارتش علاوه بر رشد، پیشرفت و اعتلای مجموعه و هم چنین افزایش قدرت بازدارندگی، پاداش و اجر اخروی در پی دارد و راه را برای رسیدن به ارتش معنویت محور که یکی از شاخصه های مهم است، هموارتر می کند.

 

وی افزود: در حوزه طرح های فرهنگی مصباح، شورایعالی نماز و قرآن، امر به معروف و نهی از منکر و اشراف شاهد فعالیت های خوب و موثری بوده‍ایم که جایگاه والای ارتش و نیروی هوایی را بیش از پیش نمایان کرده است.

 

امیر سرتیپ هادیان ادامه داد: پشتیبانی از حوزه مباحث فرهنگی یکی از مهم ترین وظایف مجموعه مدیریتی است و لازم است که نقشه راه متناسب با هر تهدید به طور جداگانه ترسیم شود و هرکجا برنامه ریزی دقیق داشته باشیم و مقید به اجرای آن باشیم قطعا به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد و حوزه تاثیرگذاری ما بیشتر خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی الهی هوایی ارتش  در جای جای تاریخ انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش پررنگ و برجسته و تاثیرگذاری داشته است و این موضوع را ثابت کرده است که هرکجا مدیریت نیروی هوایی حاکم بوده است موفقیت‍ها و پیشرفت های چشمگیری بدست آمده است و امروز خواسته من از تمامی مدیران، ارتباط عمیق، اصولی و همه جانبه با سامانه فرماندهی و نظارت بر اجرای طرح ها و فعالیت های ابلاغی است.

 

گفتنی است در این مراسم از امیر سرتیپ دوم خلبان مشیری، امیر سرتیپ دوم گودرزی و سرهنگ نگارستانی، معاونان هماهنگ کننده اسبق اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش تجلیل شد.

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: نقشه تهدید ارتش نیروی هوایی ارتش هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، گفت: با وجود تحریم‌‎‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در مشهد، به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، امیر سرتیپ علیرضا الهامی با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا(ع)، ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این منطقه پدافندی از آمادگی دفاعی و بخش‌های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت‌های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌‌های ظالمانه و کمبود‌های فراوانی که در این سال‌ها وجود داشته، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

امیر سرتیپ الهامی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه ارتش در همه حوادث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی پدافند هوایی نوک پیکان دشمن است، بیان کرد: نیروی پدافند با جانفشانی خود دین خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده است.

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز می‌توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطرنشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌دهای آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • شکست سامانه پدافند هوایی آمریکا در مقابله با عملیات «وعده صادق»
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • نیروی هوایی ارتش به علت مسائل آموزشی هیچ وقت زمین‌گیر نشد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد