Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:13:08 GMT

کشف ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ ماسک غیربهداشتی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۶۷۰۵۱

کشف ۱۴۳ هزار و ۵۰۰ ماسک غیربهداشتی در تهران

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام پلیس تهران، سرهنگ نادر مرادی روز دوشنبه بیان داشت: روز گذشته خبری در خصوص ساخت، تولید و توزیع ماسک سه لایه و ساده در کارگاهی بدون مجوزهای قانونی در حوالی بزرگراه رسالت دریافت شد و تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی بررسی موضوع را بر عهده گرفتند.

وی عنوان کرد:  با تکمیل شدن تحقیقات و تایید صحت خبر دریافتی، با هماهنگی های قضائی، عصر روز گذشته، تیمی از ماموران این معاونت به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو و دادستان جرائم پزشکی تهران به محل  مورد نظر اعزام و در بررسی های انجام شده مشخص شد که این واحد کارگاهی بدون اخذ مجوزهای قانونی بدون رعایت اصول بهداشتی  اقدام به تولید و توزیع ماسک های تقلبی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تصریح کرد: در بازرسی صورت گرفته از این واحد کارگاهی بیش از ۱۴۳ هزار و ۵۰۰  ماسک سه لایه و ساده در مجموع به ارزش ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کشف شد.  

مرادی گفت: کارگاه موصوف پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دستگیری سارق مسافرکش نمای تهران 

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: راننده زورگیر مسافرکش نما با کشف ۴۰ فقره سرقت دستگیر شد.

سرهنگ کارآگاه حیدر گودرزی در این باره بیان داشت: در ماه های اخیر پرونده های مشابهی با موضوع زورگیری راننده ۲ دستگاه خودرو سواری ۴۰۵ به رنگ های مشکی و نقره ای از مسافران در پایگاه نهم پلیس آگاهی تشکیل که در بررسی های انجام شده مشخص شد که اغلب سرقت ها در محدوده شهرستان ری، کهریزک و حسن آباد از اتباع کشور افغانستان بوده است.

وی  عنوان کرد: شاکیان در اظهارات مشابهی اعلام کردند، به عنوان مسافر در محدوده اتوبان آزادگان به سمت شهرری- کهریزک و حسن آباد قیامدشت و... سوار بر خودرو شدیم و  در طول مسیر راننده با استفاده از سلاح سرد و تهدید، تلفن همراه، وجوهات نقدی، انگشتر و ساعتمان را سرقت و  پس از رها کردن ما در مکان های خلوت از محل متواری شده است.

سرپرست پایگاه نهم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه تیمی از کارآگاهان پایگاه نهم مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند، ابراز داشت: با شناسایی پلاک خودرو مشخص شد که هر دو خودرو متعلق به خانمی میانسال می باشد که یکسان بودن راننده خودرو ها قوت گرفت و دستور توقیف هر دو خودرو در سیستم سراسری پلیس ثبت و متهم هنگام پرسه زنی با یکی از خودروها در محدوده بزرگراه آزادگان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با انتقال متهم به پایگاه نهم وی در بازجویی های پلیسی به ۴۰ فقره سرقت از مسافران معترف شد، افزود: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی از مخفیگاه متهم سه دستگاه تلفن همراه و چندین ساعت مچی کشف شد.

 گودرزی با بیان اینکه هر دو دستگاه خودرو سواری با دستور قضائی توقیف شده است، افزود: تاکنون ۱۲ تن از مال باختگان شناسایی و  کشف جزئیات پرونده کماکان با قوت ادامه دارد.

دستگیری ۲شرور منطقه نازی آباد 

جانشین پلیس پیشگیری تهران گفت: ۲ شرور نازی آباد دستگیر شد.

سرهنگ علیرضا ناصری نژاد بیان کرد: شامگاه گذشته درگیری با سلاح سرد بین سه شرور در نازی آباد به مرکز فوریت های پلیسی اعلام که بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۳۰ نازی آباد  به محل اعزام شدند.  

وی عنوان کرد: ماموران پس از حضور در محل حادثه متوجه شدند که قبل از حضور آنها، طرفین درگیری از محل متواری شده اند با این وجود ماموران به تحقیقات خود ادامه دادند و در پرس و جو از حاضران در صحنه مشخصات ظاهری طرفین نزاع را بدست آوردند.

تحقیقات ماموران ادامه داشت تا اینکه از بخش اورژانس بیمارستان مفرح خبر رسید یکی از طرفین درگیری که با ضربه سلاح سرد زخمی شده است برای معالجه به بیمارستان مراجعه کرده است که ماموران بلافاصله در بیمارستان حاضر و از فرد زخمی در خصوص نزاع پیش آمده تحقیق و بازجویی کردند.

جانشین پلیس پیشگیری عنوان کرد: سرانجام گشت کلانتری ۱۳۰ نازی آباد ساعتی بعد، در منطقه وصال دو متهم عامل درگیری را سوار بر موتورسیکلت مشاهده و برای دستگیری آنها وارد عمل شدند که متهمان با مشاهده ماموران پا به فرار گذاشته ولی در ادامه ماموران توانستند با واکنش به موقع هر دو متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنها سه قبضه سلاح سرد کشف کردند.

این مقام پلیسی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهمان به دادسرا، گفت: نیروی انتظامی در راستای تامین امنیت شهروندان همواره با اراذل و اوباش برخورد قاطع و جدی خواهد داشت و در این راه از تمام امکانات و ظرفیت‌های قانونی خود استفاده می کند.

قاپ زن گلوبندک در کلانتری بازار 

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که در خیابان های شلوغ گلوبندک قاپ زنی می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۵ فقره سرقت معترف شد.  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان در تشریح این خبر بیان داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت گوشی های تلفن همراه به روش قاپ زنی در محدوده بازار تهران و خیابان های شلوغ این محدوده،  بررسی موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران سرکلانتری هفتم پلیس پیشگیری قرار گرفت.

وی عنوان کرد: گشت زنی های هدفمند افزایش تا اینکه تیم عملیات کلانتری ۱۱۳ بازار  موفق شدند روز گذشته سارق را هنگام قاپ زنی مشاهده  و در یک عملیات پلیسی پس از مدتی تعقیب و گریز وی را دستگیر و به کلانتری بازار انتقال دهند.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه از متهم ۸ دستگاه تلفن همراه کشف شد، افزود: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که وی سابقه دار بوده و پیشتر با  همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

این مقام انتظامی توضیح داد: متهم در ادامه بازجویی های پلیسی به  ۲۵ فقره قاپ زنی با پرسه زنی در محدوده بازار به ویژه محله گلوبندگ معترف و تا کنون تعدادی از مال باختگان شناسایی شده اند.

وی از شهروندان خواست مراقبت بیشتری هنگام استفاده از تلفن همراه در خیابان ها و معابر داشته و از نگهداری عکس و تصاویر خصوصی در حافظه گوشی خود خودداری کنند چرا که در صورت مفقود شدن گوشی و یا سرقت آن احتمال سوء استفاده توسط مجرمان متصور است.

برچسب‌ها سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ سرقت شهر تهران پلیس تهران بزرگ اخبار کنکور پلیس پیشگیری تلفن همراه پایگاه نهم مشخص شد نازی آباد فقره سرقت دستگیر شد سلاح سرد قاپ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان

ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد.

سردار سعید مطهری زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر ‌و به مقر پلیس انتقال دادند.

سردار مطهری زاده خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت هفت سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • دستگیری زورگیر موتورسوار با شلیک تیر + فیلم
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان