Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان دکتر «محمود الزهار» عضو دفتر سیاسی جنبش «حماس» در مراسم جشنواره «شهید قدس» در نوار غزه که به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهادت فرماندهان مقاومت برگزار می‌شود گفت: «قاسم سلیمانی در عراق به شهادت رسید زیرا او معتقد است که سرزمین مسلمانان به مرزها محدود نیست».

محمود الزهار در ادامه افزود: «سلیمانی در حمایت از مبارزان مقاومت کوتاهی نکرد چراکه آنها از اصول کشور دفاع می کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود الزهار گفت: «شهید قاسم سلیمانی مردی است که به ثابت های اسلامی اعتقاد داشت و جان خود را برای آزادی قدس تقدیم کرد».

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد نیز در این مراسم اظهار داشت: سلیمانی در تأمین آنچه که جبهه‌های نبرد در فلسطین از گلوله تا تفنگ و توپ احتیاج دارد، کوتاهی نکرد. سلیمانی از همه جناح ها در سازماندهی ساختارها و تشکیلات نظامی در سراسر نوار غزه حمایت کرد.

کمیته برگزاری این جشنواره  اعلام کرد که این جشنواره پیام عزت، افتخار، سربلندی و وفاداری فلسطین به روح این شهید گرامی است که فلسطین را دوست داشت.

«محمد الحسنی» مسئول بخش هماهنگی جشنواره گفت: بزرگداشت شهید سلیمانی در فلسطین برای اعلام وفاداری به مردی است که برای مسئله فلسطین اقدامات و حمایت‌های بسیاری انجام داد. او افزود: شهید سلیمانی الگویی برای انسان های انقلابی و مسلمانان آزاده و شریف است و این جشنواره با همکاری مردم و اهالی فرهنگ و سیاست برگزار می شود.

الحسنی درباره برنامه های این جشنواره گفت: جشنواره با سخنان دختر شهید سلیمانی آغاز شده سپس خانواده های شهدا، محمود الزهار، نماینده شورای قانونگذاری و شیخ خالد البطش، از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی به نمایندگی از گروه های مقاومت سخنرانی خواهند کرد. همچنین نمایش رزمی، همخوانی و مستند شهید قدس پخش خواهد شد.

در حال تکمیل ...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندهان مقاومت سردار سلیمانی محمود الزهار محمود الزهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور پیشین، به منظور شرکت در یک نشست علمی و تخصصی پیرامون «ارزش های مشترک در محیط زیست جهانی» روز گذشته عازم بوداپست پایتخت مجارستان شد.

در ادامه کانال تلگرامی دولت بهار فیلمی از ورود احمدی‌نژاد به بوداپست و اسکورت او منتشر کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمریکا در مسئله فلسطین در حال عوض کردن جلاد و شهید است / خیزش‌های اروپا و آمریکا منجر به سقوط صهیونیست خواهد شد
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • توضیح قوه قضاییه درباره صدور حکم اعدام محمود مهرابی | او چه کرده؟
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تصاویر اسکورت محمود احمدی‌نژاد در سفر خارجی
  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • حمایت از ستمدیدگان توصیه صریح دین اسلام است
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان