Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی مطهری رئیس شورای هماهنگی سازمان نظام پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، گفت: در شرایط کرونایی الزامی برای گرفتن عکس بعد از ترمیم و جراحی دندان وجود ندارد.
او افزود: برخی بیمه‌های تکمیلی برای پرداخت وجه به بیمار، نیازمند دریافت مستندات پس از انجام کار دندانپزشک هستند که در این صورت بیمار ملزم به تهیه عکس بعد از ترمیم و جراحی دندان میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: با توجه به شرایط کرونایی و ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به بیمه‌ها اعلام خواهیم کرد عکس رادیولوژی بعد از ترمیم دندان را درخواست نکنند.
او ادامه داد: این کار علاوه بر کمک به قطع زنجیره کرونا، از هزینه بیشتر برای بیمار و همچنین خود بیمه جلوگیری میکند.
در هفته‌های اخیر برخی از شهروندان گلستانی در تماس با باشگاه خبرنگاران جوان گلستان با گلایه از شلوغی و ازدحام مراکز رادیولوژی دندانی، درخواست پیگیری این موضوع را کرده بودند.   انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوه نامه های بهداشتی ویروس کرونا بعد از ترمیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم

فرماندار کرمان گفت: باتداوم بارش ها، ترمیم دریواسیون ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان درحال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، علی بابایی امروز - پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۱۳ کیلومتر از راه‌های روستایی (خاکی) که طی بارندگی اواخر هفته گذشته دچار خسارت، آب بردگی، یا بر اثر طغیان سیلاب و رودخانه تخریب شده بود، با تلاش عوامل راهداری شهرستان کرمان بازگشایی و تیغ زنی و ترمیم شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ دستگاه پل که در معرض سیل بودند، مجدداً بازدید و تنقیه و لایروبی شدند، افزود: در حال حاضر با تداوم بارش‌ها طی روزهای آینده ترمیم دریواسیون‌ها و تنظیم بستر رودخانه برای احتمال کاهش خسارت در حوزه راهداری شهرستان کرمان در حال انجام است.

کد خبر 750133

دیگر خبرها

  • ترمیم راه‌های روستایی در کرمان با شروع بارش باران + فیلم
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری رفع شود
  • کیهان: مردم با ۱۱۰ و ۱۹۷ تماس بگیرند و از طرح نور حمایت کنند
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • جزئیات ترمیم معدل داوطلبان کنکور اعلام شد
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • صفر تا صد تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
  • نگاهی به نقاط ضعف نسخه ترمیم‌یافته سند تحول بنیادین