Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال شهرخودرو مشهد و سایپای تهران در چارچوب رقابت‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب تیم فوتبال شهرخودرو

علی نعمتی، فرشاد فرجی، محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، حسین مهربان، حسن جعفری، رضا یزدان‌دوست، محمد محمدزاده، سعید جلالی راد و امیرحسین کریمی

ترکیب تیم فوتبال سایپا

محمد حسین منادی، سعید محمدفر، رضا علیاری، طا‌ها شریعتی، رضا جعفری، مجید علی یاری، مهیار جباری، حسین مالکی، سید ابوالفضل جلالی، مهرداد عبدی و محمدصادق بارانی

گروه داوری

داور: علی بای، کمک‌ها حسین مرادی و علیرضا طاهرخانی، داور چهارم: میلاد قاسمی دماوندی، کمک داور اضافی ۱و۲: کیوان علیمحمدی و یعقوب آشوری، ناظر: مسعود مرادی

لحظات حساس بازی

دقیقه ۵: شوت معصومی هافبک شهرخودرو به سمت دروازه سایپا توسط اکبر منادی به خوبی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۴۳: توپ حسین مالکی با تکل خوب فرشاد فرجی به کرنر رفت.

بیشتر بخوانید

تراکتور صفر - شهر خودرو صفر / تساوی بدون گل شجاعی و رحمتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور