Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویدیویی از رژه خودرو‌های مزین شده به تصاویر شهید قاسم سلیمانی در مقابل سفارت آمریکا در مسکو منتشر شد.

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: جمعیت جوانان جمهوری آذربایجان در روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که با این رژه خودرویی علاوه بر نشان دادن همیستگی با ملت ایران به آمریکایی‌ها یادآوری شد که راه شهید سلیمانی ادامه دارد و انتقام سخت در راه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با برپایی این رژه خودرویی جمعی از جوانان و شهروندان جمهوری آذربایجان با در دست داشتن عکس نوشته و بالون‌های مزین به عکس سردار سلیمانی در مقابل سفارت آمریکا در مسکو تجمع کردند.

در مراسمی که شنبه شب نیز برای گرامیداشت سالگرد شهادت قاسم سلیمانی در مرکز اسلامی مسکو برکزار شد خیل عظیمی از شرکت کنندگان از شهروندان جمهوری آذربایجان بودند که ارادت و همبستگی خود را با ملت ایران برای ادامه راه سردار دل‌ها اعلام کردند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی و همراهانش در حمله بالگرد‌های آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. در این حمله تروریستی ابومهدی المهندس فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی هم به شهادت رسیدند.

این ترور به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا صورت گرفت و کاخ سفید به طور رسمی مسئولیت آن را پذیرفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: عکس| مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی در صنعا

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: سردار سلیمانی مسکو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلیمانی مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم

حمیدرضا الداغی در ۲۷ شهریور ۱۳۵۶ در سبزوار به دنیا آمد، او در ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲  در سبزوار،  استان خراسان رضوی در دفاع از دختری جوان مقابل مزاحمت خیابانی با ضربات متعدد چاقو کشته شد.

پس از مرگ رسانه‌های وابسته به نظام جمهوری اسلامی از وی به‌عنوان «شهید آمر به معروف»، «شهید نهی از منکر» و «شهید عفت و غیرت» یاد کردند و بنیاد شهید و امور ایثارگران مرگ وی را «شهادت» خواند. مادرش اعلام کرد پسرش اهل «جهاد» و «بسیج» نبود. با این وجود، منتقدان ادعای شهادت از طرف حامیان جمهوری اسلامی را «مصادره» و «سوءاستفاده» از الداغی عنوان کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • ببینید | تصاویری از تجمع دانشجویان استان تهران مقابل سفارت فرانسه
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد