Web Analytics Made Easy - Statcounter

عموم مردم به‌هنگام خرید یک کالا ابتدایی‌ترین سوالی که می‌پرسند، قیمت آن کالا می‌باشد. چرا که اولین مسئله برای تهیه یک محصول تأمین بودجه مربوط به آن است و به همین خاطر جهت تطابق دادن قیمت یک کالا با بودجه‌ای که در اختیار است، باید از قیمت آن آگاهی پیدا کرد. حال در این یادداشت قصد داریم با یکی از پرمصرف‌ترین محصولات امروز یعنی تردمیل آشنا شده و به بررسی قیمت انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم که یکی از بزرگ‌ترین فروشگا‌ه‌های تجهیزات ورزشی در کشور محسوب می‌شود، بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گسترش شهرنشینی و آپاراتمان‌نشینی و همین‌ طور حذف کارهای یدی و گسترش مشاغل کم‌تحرک سلامتی افراد در خطری جدی قرار دارد. ازاین‌رو اکثر مردم که به این خطر پی‌ برده‌اند، با ورزش کردن مداوم سعی در پیش‌گیری از این مسئله دارند. یکی از ساده‌ترین و در عین حال مفیدترین ورزش‌ها نیز پیاده‌روی و دویدن می‌باشد. اما مهم‌ترین مسئله کمبود فضا و زمان برای این کار است.

حال تردمیل این مشکل را حل کرده و به یکی از محبوب‌ترین تجهیزات ورزشی تبدیل شده است. بنابراین با توجه به درخواست‌های عموم مردم برای خرید این ابزار پرکاربرد و به طبع آن بررسی قیمت انواع تردمیل مراکز فروش این محصول در سراسر دنیا شروع به فعالیت کردند؛ در ایران نیز مراکز فروش بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند که فروشگاه هایپرجیم یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. تردمیل برای افرادی که قصد دارند عضلات میانی بدن و پاهای خود را تقویت کنند و با انجام برنامه‌های منظم ورزشی به لاغری و تناسب اندام برسند، بسیار مناسب است. حتی ورزشکاران حرفه‌ای نیز برای ورزیده کردن، گرم کردن و افزایش آمادگی بدنی خود از این وسیله استفاده می‌کنند. قاعدتا با این قابلیت‌ها گستره متقضیان تردمیل بیشتر بوده و کاربری و سلایق پیرو آن نیز متفاوت خواهد بود. در نتیجه امروزه مشاهده می‌کنیم که تولیدکنندگان آن نیز فراوان هستند و تنوع بسیاری را در این وسیله ورزشی به وجود آورده‌اند. برای همین جهت اطلاع از قیمت انواع تردمیل ابتدا باید با انواع آن آشنا شوید

انواع تردمیل

تردمیل‌ها را به سبب گستردگی از منظرهای گوناگونی تقسیم بندی کرده‌اند. یکی از دسته‌بندی‌های کلی در رابطه با این محصول، از نظر نوع کاربری آن است که به تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی تقسیم شده است. عموما هم خریداران این ابزار پرکاربرد، همین دو قشر هستند، یعنی باشگاه‌های ورزشی و مردم عادی که وقت رفتن به باشگاه را ندارند و از تردمیل خانگی در منزل خود استفاده می‌کنند. تردمیل باشگاهی قدرت، سرعت، پایداری، مقاومت و صدای بیشتری نسبت به تردمیل خانگی دارد و ازاین‌رو قیمت آن نیز بیشتر است. طبیعتا به‌دلیل استفاده بیشتر و مشخص نبودن وزن افرادی که از تردمیل باشگاهی استفاده می‌کنند، این امر صورت گرفته است. اما از تردمیل خانگی فقط افراد یک خانواده استفاده می‌کنند و زمان استفاده از آن نیز در طول روز چندان زیاد نیست، به همین خاطر سعی شده تا از قدرت و مقاومت آن کاسته شود تا قیمت انواع تردمیل در این دسته کاهش یابد. یکی دیگر از دلایل تفاوت قیمت انواع تردمیل بین دو دسته تردمیل باشگاهی و تردمیل خانگی تفاوت در نوع موتور آن‌هاست، موتور تردمیل باشگاهی از نوع AC بوده که قدرت، پیچیدگی و صدای بیشتری نسبت به موتور تردمیل خانگی که از نوع DC است، دارد. ضمن آ‌نکه تفاوت در ابعاد نیز بی‌تأثیر در تفاوت قیمت انواع تردمیل در دو نوع تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی نبوده است، ابعاد تردمیل باشگاهی به همان دلیل که مشخص نیست چه افرادی با چه حجمی از آن استفاده می‌کنند، عموما بزرگ‌تر از تردمیل خانگی می‌باشد. در یک دسته‌بندی کلی دیگر تردمیل‌ها را به دو نوع موتوردار و بدون موتور تقسیم می‌کنند. اکثر تردمیل‌های امروزی موتوردار هستند، اما تعدادی از نوع بدون موتور آن نیز تولید می‌شود که طبعا به‌دلیل نبود موتور و تجهیزات برقی مرتبط در آ‌ن‌ها، قیمت انواع تردمیل در این دسته به‌مراتب ارزان‌تر از نوع موتوردار می‌باشد. برای استفاده از تردمیل‌های بدون موتور کاربر باید با نیروی پای خود تسمه آن را به حرکت دربیاورد، تردمیل‌هایی که نوع آبی نیز دارند و در استخرها از آن‌ها استفاده می‌شود. فروشگاه هایپرجیم تمام تلاش خود را کرده است تا انواع مختلفی از تردمیل باشگاهی یا خانگی و همین طور بدون موتور را به کالکشن خود اضافه کند؛ ضمنا قیمت انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به طور مشخص و تفکیک ‌شده قرار داده شده است.

فروشگاه هایپرجیم

فروشگاه هایپرجیم از سال 1389 استارت کار خود را زد و با افتتاح دفتر فروش حضوری خود در سال 1391 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. اکنون با یک دهه تجربه و فعالیت مستمر به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های تجهیزات ورزشی کشور تبدیل شده است. فروشگاه هایپرجیم با طراحی سایتی معتبر و اخذ مجوز و نماد اعتماد از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، امکان خرید آنلاین را نیز علاوه بر خرید حضوری مهیا کرده است. در صورت خرید اینترنتی از فروشگاه هایپرجیم توسط مشتریان، این فروشگاه بزرگ محصولات خریداری شده را به تمام شهرهای ایران به‌صورت رایگان ارسال می‌کند. قیمت انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم شرکتی بوده و بسیار مقرون‌به‌صرفه و مناسب در نظر گرفته شده است. همچنین این فروشگاه بزرگ با ایجاد راه‌های ارتباطی گوناگون و با استفاده از کارشناسان مجرب خود، مشاوره‌هایی کاملا رایگان را قبل از خرید تردمیل به مشتریان ارائه می‌دهد. ضمنا در صورت درج نشدن قیمت برخی از تردمیل‌ها در سایت فروشگاه هایپرجیم به‌دلایل مختلف مثل وارداتی بودن و نوسانات بازار، می‌توانید جهت اطلاع از آخرین قیمت این محصول مورد نظر خود از طریق همین راه‌های ارتباطی با کارشناسان مذکور ارتباط برقرار نمایید. نکته‌ای که در رابطه با این فروشگاه بزرگ وجود دارد این است که، تنوع در تردمیل‌های آن بالا بوده و می‌توان علاوه بر مقایسه قیمت این وسیله ورزشی بین نوع باشگاهی و خانگی و یا موتوردار و بدون موتور آن، از منظرهای دیگر نیز قیمت انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم را بررسی کرد.

عوامل موثر در قیمت تردمیل

عوامل بسیاری در قیمت تردمیل موثر هستند. در قسمت قبلی راجع‌ به دو عامل یعنی نوع کاربری و وجود یا عدم وجود موتور در تردمیل‌ها توضیح داده شد؛ اما به‌جهت گستردگی تردمیل‌های ساخته شده، هرکدام از این دسته‌بندی‌های کلی به چند نوع و زیرمجموعه تقسیم می‌شوند و عوامل متعددی در قیمت هر تردمیل تأثیرگذار هستند. یکی از مهم‌ترین عوامل موثر در قیمت تردمیل‌ها، نوع موتور آن‌هاست، دو نوع موتور AC و DC برای تردمیل‌های موتوردار استفاده می‌شود که موتور AC گران‌تر از نوع دیگر می‌باشد. حتی کم یا زیاد شدن قدرت موتور نیز در قیمت این وسیله ورزشی موثر است. از دیگر عوامل موثر در قیمت انواع تردمیل امکانات آن‌ها می‌باشد، برخی از تردمیل‌ها علاوه بر خود دستگاه که برای دویدن است، ابزارهای دیگری مثل پایه درازنشست، دمبل، ویبراتور و مسگری را برای انجام حرکات تمرینی دیگر به‌همراه خود دارند که هرکدام از این بخش‌ها بر روی قیمت نهایی تردمیل موثر می‌باشد. اینکه تردمیل ضربه‌گیر داشته باشد یا نه، جنس ضربه‌گیر چطور باشد و همین طور تعداد ضربه‌گیرهای تعبیه شده در زیر تسمه آن نیز در قیمت این محصول موثر خواهد بود. جنس بدنه و توانایی تحمل وزن نیز می‌توانند در قیمت انواع تردمیل موثر باشند. برخی از تردمیل‌ها نمایشگر ندارند و یا کیفیت و امکانات نمایشگر و کنسول آن‌ها پایین‌تر از تردمیل‌هایی است که امکانات پیشرفته و نمایشگر لمسی دارند، طبعا قیمت آن‌ها باید نسبت به هم تفاوت داشته باشد. وجود قابلیت‌های دیگری مثل جای بطری و موبایل، حسگر ضربان قلب، شیب برقی یا دستی، چرخ حمل‌ونقل، قابلیت تاشوندگی، اسپیکر، شارژر و... نیز می‌تواند در افزایش قیمت یک دستگاه ورزشی تردمیل تأثیرگذار باشد. مجموع چنین عواملی است که موجب شده تا در حال حاضر قیمت ارزان‌ترین تردمیل در فروشگاه هایپرجیم کمتر از 10 میلیون و گران‌ترین آن بیشتر از 100 میلیون باشد. در نتیجه بهتر است قبل از خرید یک دستگاه تردمیل ابتدا با در نظر گرفتن نیازهای خود، بودجه مربوط به آن را مشخص کنید و سپس بعد از فیلتر قیمت‌ انواع تردمیل، از بین تردمیل‌هایی که با بودجه شما تطابق دارند بهترین انتخاب را داشته باشید. کارشناسان مجرب فروشگاه هایپرجیم نیز در این امر می‌توانند به شما کمک کنند.

در نهایت برای خرید تردمیل به سایت هایپرجیم تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com

اخبار داغ 

خداحافظی با اشکان دژاگه تا نیم فصل / جزییات مصدومیت هافبک مطرح تراکتور سیرک لیگ برتر؛ ژانگولر پشت درهای بسته ورزشگاه فیلم لحظه خودکشی زن جوان در ایزدشهر بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری جدول کفش طلای 2020/21: روبرت لواندوفسکی با اقتدار و اختلاف در صدر جدول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفاده می کنند تردمیل باشگاهی تردمیل خانگی تردمیل ها بدون موتور نوع موتور موتور آن بزرگ تر قیمت آن آن نیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران، قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین و بازارهای میوه و تره بار به شرح زیر اعلام کرد؛

هر کیلوگرم بادمجان ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم بادمجان دلمه و لامپی ۱۴ هزار تومان

هر کیلوگرم پیاز سفید صدفی نو ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم پیاز زرد ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم پیاز قرمز ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم انواع پیاز ریز ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم تره فرنگی ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم ذرت شیرین ۲۸ هزار تومان

هر کیلوگرم ذرت معمولی ۱۴ هزار تومان

هر کیلوگرم سبزی پاک کرده ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع سبزی جور ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان

سبزی خوردن پاک کرده بسته بندی ۳۰۰ گرم ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم نعنا جعفری ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان

هر کیلوگرم سیب زمینی ریز ۱۱ هزار تومان

هر کیلوگرم سیر تازه با برگ ۳۷ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل دلمه‌ای رنگی ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل دلمه سبز ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم انواع فلفل ریز (شیرین، تند، کبابی و غیره) ۲۵ هزار تومان

هر کیلوگرم فلفل کاپی و شمشیری ۳۳ هزار تومان

هر کیلوگرم کاهو پیچ (سالادی) ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم کاهو رسمی پاک کرده ۱۶ هزار تومان

هر بسته کاهو فرانسوی ۲۷ هزار تومان

هر کیلوگرم کدو مسمایی ۲۱ هزار تومان

هر کیلوگرم کرفس ۱۲ هزار تومان

هر کیلوگرم کلم بروکلی ۲۰ هزار تومان

هر کیلوگرم کلم سفید ۷,۵۰۰ تومان

هر کیلوگرم کلم قرمز ۷,۵۰۰ هزار تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی بوته رس ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی گلخانه‌ای و خوشه‌ای ۱۵ هزار و ۹۰۰ تومان

هر کیلوگرم گوجه فرنگی گیلاسی، زیتونی، ریز فله و غیره ۴۵ هزار تومان

هر کیلوگرم لوبیا سبز قیطونی ۳۲ هزار تومان

هر کیلوگرم هویج فرنگی و ایرانی ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان

کد خبر 6090959

دیگر خبرها

  • قیمت 2 خودرو جدید کرمان موتور اعلام شد (عکس)
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول