Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روابط عمومی فرمانداری تهران، ایمان قربانی روز دوشنبه گفت: شهروندان تهرانی می توانند، از روز سه شنبه ۱۶ دی ماه جهت تردد بین شهری در سامانه تردد برای دریافت مجوز مراجعه و ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است درخواست تردد، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران بررسی (تائید یا رد) در سامانه مربوطه قسمت پیگیری درخواست قابل مشاهده است که در مدت حداقل ۲۴ ساعت به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از شهروندان تهرانی برای قطع زنجیره ویروس کرونا خواهشمند است از رفتن به سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

برچسب‌ها شهر تهران عیسی فرهادی مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران عیسی فرهادی مدیریت شهری شهر تهران عیسی فرهادی مدیریت شهری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: همه عرشه‌ها و استندها و لایت‌های باکس تبلیغاتی به صورت مساوی بین دو نامزد تبلیغاتی تقسیم شده است.

سیدمجتبی حسینی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: با توجه به تعدد نامزدهای انتخاباتی در مرحله اول انتخابات امکان تقسیم امکانات تبلیغی شهرداری بین آنها وجود نداشت اما در مرحله دوم چون فقط دو نامزد داریم، قبل از شروع تبلیغات انتخاباتی با دعوت از نمایندگان تام‌الاختیار نامزدها نسبت به تقسیم‌بندی این امکانات اقدام شد.

وی افزود: در همین راستا طبق جلسه مشترک که با حضور مسئولان شهرداری هم همراه بود، تقسیم‌بندی فضاهای تبلیغی شهری صورت گرفت و صورت جلسه مربوطه با توافق طرفین امضا شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان ادامه داد: طبق صورت جلسه امضا شده، با توجه به وجود فضای کافی در عرشه پل‌های عابر پیاده و همچنین استندهای مناسب در معابر شهر زنجان با تأثیر تبلیغاتی بالا مقرر شد نامزدهای محترم با رعایت تبصره ۴ ماده ۸۲ قانون انتخابات مذکور به صورت مساوی، طبق مفاد مصرح در تبصره ۲ ماده ۷۶ قانون و ماده ۷۴ آئین‌نامه مربوطه از همه تمام عرشه‌های پل مندرج در لیست پیوست که شهرداری در اختیار فرمانداری قرار داده است؛ استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس تمام عرشه‌های پلی که شهرداری معرفی کرده بود به صورت مساوی بین نامزدها تقسیم‌بندی شد تا برای امور تبلیغاتی از آنها استفاده کنند.

حسینی‌راد افزود: همچنین طبق بند دوم صورت جلسه که مابین نمایندگان تام‌الاختیار محترم نامزدهای انتخاباتی قرار شد، استندها و بیلبوردهای ذیل مورد بهره‌برداری ستاد انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان گفت: بر این اساس بیلبورد شماره (یک و چهار) و استندهای شماره (یک، چهار، پنج، هفت، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸) و همچنین لایت باکس‌های شماره (یک و چهار) در اختیار ستاد محمد اسماعیلی قرار گرفت.

وی افزود: بر اساس همین صورت جلسه؛ بیلبورد (دو و سه و ۵)، استندهای شماره (دو، سه، ۶، ۸، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹) و همچنین لایت باکس‌های شماره (دو و سه) در اختیار ستاد نبی‌الله محمدی قرار گرفت.

حسینی‌راد با اشاره به اینکه بیلبورد و استندها به صورت کاملاً مساوی در اختیار نامزدها قرار گرفته است، گفت: طبق مستندات هر دو نامزد هم از امکانات مربوطه استفاده کرده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان در زمینه برخورد با تخلفات تبلیغاتی نیز این‌طور توضیح داد: نصب تبلیغات روی تأسیسات شهری ممنوع است و اگر مشاهده شود نسبت به جمع‌آوری آن اقدام می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این طبق قانون تبلیغات عکس‌های بزرگ تبلیغاتی صرفاً باید در مقابل ستاد انتخاباتی نصب شود که شمار این ستادها برای هر کاندیدا ۱۰ مورد است.

حسینی‌راد تصریح کرد: از آغاز تبلیغات انتخاباتی در شهر زنجان ۱۰ تا ۲۰ بنر که تخلفاتی در نصب آنها صورت گرفته بود با حضور عوامل انتظامی، نماینده فرمانداری و شهرداری جمع‌آوری شده است.

کد خبر 750558

دیگر خبرها

  • باز هم هشدار به تهرانی ها | سیلابی شدن مسیل‌ ها و باد شدید در راه
  • هشدار برای تهرانی ها در ۴ روز آینده
  • هشدار مدیریت بحران برای تهرانی‌ها
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • امکان عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی وجود ندارد +فیلم
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند