Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ ظاهر پورمجاهد روز دوشنبه در نشست بررسی موانع و مشکلات مصوبات سفر «محمد امید» معاون توسعه روستایی رییس جمهوری به ملایر توسعه مشاغل خانگی و خوداشتغالی را اولویتی مهم برشمرد و افزود: ملایر در زمینه ایجاد اشتغال روستایی و خوداشتغالی و جذب تسهیلات اشتغال از متوسط استانی بالاتر است که امیدواریم با جدیت مجموعه این شهرستان، تا پایان امسال این روند سرعت بیشتری بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: حدود ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال ملایر که باید تا پایان امسال محقق می‌شد، طبق گزارش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تاکنون محقق شده و این نشان از تلاش، جدیت، برنامه‌ریزی مدیریت ارشد این شهرستان و همراهی مجموعه مدیران دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان گفت: با توجه به اینکه تا پایان سال فرصتی باقی نمانده، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید نسبت به رفع موانع اجرایی طرح‌ها و جذب اعتبارات مورد نیاز جدیت لازم را داشته باشند.

پورمجاهد افزود: در روند اجرای طرح‌ها و جذب اعتبارات هیچ کوتاهی از مدیران پذیرفته نیست و چنانچه طرحی شدنی نیست، مدیران اولویت خود را روی طرح دیگری که قابلیت اجرایی دارد، بگذارند.

وی با اشاره به سفر دکتر امید معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری در مردادماه امسال به ملایر افزود: این سفر مصوبات پر خیر و پرکتی همچون اجرای طرح فراز، تسهیلات بانکی، سایت‌های زیرساخت گلخانه‌ها، بهسازی مسکن، آب شرب روستاها، مجتمع‌های آبرسانی و ناحیه صنعتی خیاطان ازندریان برای این شهرستان به همراه داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری همدان با تاکید بر اینکه پوشاک ازندریان باید به صورت خوشه صنعتی یا مجتمع کارگاهی به سرعت باید اجرایی شود گفت: طی ۲۰ روز آینده اعضای شورای اسلامی و شهرداری ازندریان باید محل یا زمینی که بتواند کار تجمیعی واحدهای تولید پوشاک ازندریان را انجام دهد، تعیین و به شرکت شهرک‌های صنعتی و فرمانداری ملایر اعلام شود.

پورمجاهد ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات چند طرح مرتبط با این سفر نیز با تهران رایزنی شد تا بتوانیم موارد لازم برای تخصیص اعتبارات یا تامین اعتبارات برخی از ردیف‌ها را از طریق استان یا تهران پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: تمام تاکید و جدیت استاندار همدان بر به ثمر نشستن طرح‌های اجرایی در استان است و آمار و ارقام مربوط به اعتبارات به صورت هفتگی پیگیری و گزارش‌های آنها اعلام می‌شود.

ملایر یکی از شهرهای برتر در ایجاد اشتغال

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان نیز گفت: تعهد اشتغال امسال این شهرستان سه هزار و ۲۷۵ نفر است که از ابتدای سال تا امروز، سه هزار و ۳۸۲ مورد اشتغال در سامانه رصد ثبت شده است.

احمد توصیفیان با بیان اینکه ملایر جزء شهرستان‌های برتر استان در زمینه ایجاد اشتغال است که بیش از ۱۰۰ درصد تعهد اشتغال یکساله خود را انجام داده است افزود: از تعداد اشتغال ایجاد شده ۹۰۰ نفر در سازمان تامین اجتماعی بیمه شده‌اند که با احتساب بیمه‌شدگان روستایی و عشایری با بیش از ۴۰۰ نفر، حدود ۵۵ درصد بیمه‌شده در این شهرستان داریم.

وی سهمیه تسهیلات اشتغال روستایی این شهرستان را بیش از ۷۴ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: از این رقم تاکنون حدود ۷۲ میلیارد تومان آن جذب شده و سه میلیارد تومان هم طرح در بانک‌ها دارد و در حوزه روستایی ۹۶ درصد اعتبار این شهرستان جذب شده است.  

برچسب‌ها محمد امید همدان جهش تولید ملایر استانداری همدان اشتغال زایی اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد امید همدان جهش تولید محمد امید همدان جهش تولید ملایر استانداری همدان اشتغال زایی اعتبارات اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • افتتاح تصفیه‌خانه فاضلاب کارخانه فرآوری کشمش در ملایر
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • قطار پیشرفت در ایستگاه همدان
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود