Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس شهرستان نظرآباد با انتشار تصاویر کلاهبرداران حرفه‌ای که در پوشش خرید دام به قیمت بالاتر از بازار اقدام به کلاهبرداری میلیاردی می‌کردند، از شهروندان درخواست کرد برای شناسایی متهمان به پلیس آگاهی نظرآباد مراجعه کنند.
به گزارش رکنا، سرهنگ فرج اله اسدالهی، فرمانده انتظامی نظرآباد در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر این که افرادی با پیشنهاد مبالغ بالا اقدام به خرید دام از آن ها در ازای ارائه چک‌های بلامحل و کلاهبرداری از این طریق کرده‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی در خصوص شگرد متهمان اظهار کرد: دو نفر با ظاهری موجه با حضور در مراکز فروش دام و انجام معامله با قیمت بالاتر از عرف بازار اعتماد فروشنده‌ها را جلب کرده و با صدور چک های بلا محل اقدام به کلاهبرداری از آن ها می‌کردند.
سرهنگ اسدالهی افزود: با تلاش کارآگاهان و اقدامات پلیسی صورت گرفته، دو نفر از متهمان اصلی در تهران شناسایی و پس از دریافت نیابت قضائی به آن جا اعزام و پس ازچند روز تعقیب ومراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر و برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی نظرآباد منتقل کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد: متهمان در بازجویی های پلیسی اعتراف کردند که با تاسیس یک واحد تجاری و یک دامداری در شهر نظرآباد و خرید اقلام غذایی و احشام از فروشندگان با پیشنهاد مبالغ بالاتر از نرخ بازار و صدور چک های بلامحل قدام به کلاهبرداری کرده وسپس متواری می شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های انجام شده به ۲۰ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲۰ میلیارد ریال اعتراف کردند گفت: تا کنون تعدادی از مال باختگان برای شناسایی اموالشان به پلیس آگاهی دعوت شده و متهمان نیز به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این 2 تبهکار را شناسایی کنید / پلیس نظرآباد آنها را دستگیر کرد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان افزود: با توجه به احتمال سرقت های متعدد توسط این افراد، بازپرس شعبه دوم دادگستری شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصاویر بدون پوشش متهمان را در رسانه های جمعی صادر کرده است ، بنابراین از شهروندانی که به این شیوه و یا توسط این افراد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند درخواست می شود تا جهت پیگیری شکایت خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری- جنب دادگستری نظرآباد مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۵۴۰۳۵۶۰-۰۲۶تماس حاصل کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کلاهبرداران سرقت اخبار حوادث پلیس عکس مرد تصاویر دام سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی بازیگر سینما و تلویزیون کرونا اخبار تهران حوادث تهران عکس ایران قتل دختر اعدام شهرستان نظرآباد پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از رهایی گروگان ۵۶ ساله از دست آدم ربایان در شهرستان شیراز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز به نقل از معاونت اجتماعی استان فارس، کاووس حبیبی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی گزارش یک فقره آدم‌ربایی در چهاردهم اردیبهشت‌ماه سال جاری در یکی از محلات شهرستان شیراز، به علت حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان 3 خودرو ناشناس (8 نفر) در یکی از محلات شهرستان شیراز اقدام به ربایش مردی 56 ساله که در یک کافه نشسته بوده می‌کنند و سریعا از محل متواری می‌شوند.

حبیبی بیان کرد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و آدم ربایان را شناسایی و متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند فرد ربوده شده را در یکی از محلات شیراز رها می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با اشاره به اینکه علت و انگیزه آدم‌ربایی اختلافات حساب بوده است، گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده تحقیقات برای دستگیری متهمان با جدیت ادامه دارد.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ‌گروگانگیری در شیراز
  • ‌گروگانگیری فرد ۵۶ ساله در شیراز
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان احشام در گچساران