Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از لزوم اصلاح بخش کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری خبر داد.

 عیسی منصوری عصر یکشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان، اظهار داشت: بعد از انقلاب به اذعان صاحب نظران در دنیا، کشور در توسعه روستایی خوب عمل کرد اما تمرکز به توسعه زیرساختی بود و به همین دلیل از اشتغال و اقتصاد روستا غافل ماندیم، اما یک گام به جلو برداشته شد و به امر اشتغال و اقتصاد وارد شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: احداث هتل در روستاها مشکلی ندارد اما در روستا باید جذابیت گردشگری باشد تا مردم به آن مکان بروند نه اینکه فقط برای استفاده از هتل به روستا سفر کنند.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: اولویت ما فرآوری محصولات معدنی است اما باید پذیرفت منابع ما محدود است.
وی با بیان اینکه اقدامات در راستای ایجاد شغل با توجه به شیوع کرونا در حال دنبال شدن است، اظهار داشت: پرداخت یارانه دستمزد و مشوق بیمه ای فارغ التحصیلان از مهمترین اقدامات است که هر فارغ التحصیلی که تازه شاغل شود، ۳۰ درصد سهم کارفرما توسط وزارت تعاون پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: همچنین بر اساس ابلاغ وزیر هر فرد در دوره کرونا بیکار و مجدد به کار خود برگشت مشمول یارانه دستمزد می شود.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: در حوزه مشاغل خانگی منابع ما به ۲۰۰ میلیارد تومان رسید که اندک است و دو پیشنهاد داریم نخستین که ۱۰ درصد برای اشتغال روستایی استفاده شود و مورد دوم اینکه از طریق الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی که توانمند کردیم، عمل شود.
وی ادامه داد: برای سیاست های فعال و مشوق های بیمه ای سقف در نظر گرفتیم که برداشته می شود.

برچسب ها: عیسی منصوری ، چهارمحال و بختیاری ، اشتغال ، کشاورزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000LTq

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عیسی منصوری چهارمحال و بختیاری اشتغال کشاورزی وزارت تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • خسارت به کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه در بارش اخیر
  • پرشدن کانال‌های کشاورزی بخش میانکوه درپی بارش‌های اخیر
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • کاهش آفت ملخ در زمین‌های کشاورزی با بارش‌های بهاری
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • کاهش آفت ملخ در اراضی کشاورزی با بارش های بهاری