Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان مطهری گل اول استقلالی ها را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند

ارسلان مطهری بعد از هفته موفق شد دوباره برای استقلال گلزنی کند.

به گزارش طرفداری، تیم های استقلال و آلومینیوم اراک از ساعت 16:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1 بر 0 به سود آبی ها در جریان است. تک گل استقلالی ها را ارسلان مطهری روی پاس گل فرشید اسماعیلی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان مطهری پس از اینکه در هفته اول موفق به گلزنی مقابل مس رفسنجان شد، دیگر گلی به ثمر نرسانده بود تا اینکه در این دیدار با شلیک تماشایی گلزنی کرد.

بعد از این گل ارسلان مطهری مثل همیشه گیتارش را به دست گرفت و به این شکل خوشحالی بعد از گل خود را به نمایش گذاشت. نکته جالب جایی بود که کاپیتان آبی ها یعنی وریا غفوری هم به او اضافه شد و شروع به گیتار زدن کرد.

فریم به فریم با خوشحالی بعد از گل ارسلان مطهری

 

اخبار داغ 

خداحافظی با اشکان دژاگه تا نیم فصل / جزییات مصدومیت هافبک مطرح تراکتور سیرک لیگ برتر؛ ژانگولر پشت درهای بسته ورزشگاه پشت پرده فیلم بی حجابی بهنوش بختیاری بیست بازیکن برتر سال 2020 از نگاه طرفداری جدول کفش طلای 2020/21: روبرت لواندوفسکی با اقتدار و اختلاف در صدر جدول

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ارسلان مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدی که در نیمه دوم وارد زمین شد و همراه با ارسلان مطهری زوج خط حمله را تشکیل داد، در ضربات پنالتی هم پشت توپ رفت تا پنالتی بزند.

او ضربه خود را محکم و مطمئن تبدیل به گل کرد و بعد از گل هم به سراغ حسین پورحمیدی رفت و او را در آغوش گرفت تا به دروازه‌بان تیم تراکتور آرامش و روحیه بدهد.

عبدی بعد از پایان بازی هم به سرعت به سراغ حسین پورحمیدی رفت تا به نوعی برد را به او تقدیم کند و در این پیروزی بزرگ دروازه‌بان تیم را سهیم کند.

????عکس از مهرورز احمدی

دیگر خبرها

  • فریم هایی از مردان معدن
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • حمام شیشه‌ای سازه‌ای نوین طراحی دکوراسیون داخلی
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی