Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالار عقیلی با حضور در استودیوی تولید بازی سفیر عشق ضمن دیدار با عوامل تولید بازی سفیر عشق از نزدیک درجریان فرایند آماده سازی این اثر فاخر قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سالار عقیلی با حضور در استودیوی تولید بازی سفیر عشق ضمن دیدار با عوامل تولید بازی سفیر عشق از نزدیک درجریان فرایند آماده سازی این اثر فاخر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شایان ذکر است این خواننده مطرح کشور به عنوان خواننده تیتراژ این اثر قطعه ای بیاد ماندنی با عنوان سفیر عشق را خوانده که این اتفاق برای نخستین بار برای تیتراژ یک بازی رایانه ای محصوب می شود . سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم بن عقیل (ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین (ع) است که پیش از این در روز ۳۰ ام آذرماه رونمایی و عرضه شد.      

منبع: دانا

کلیدواژه: تولید بازی سفیر عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، صبح امروز به وقت محلی وزیر ورزش و جوانان برای حضور به عنوان مهمان ویژه در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا وارد بانکوک تایلند شد.

ناصرالدین حیدری سفیر جمهوری اسلامی ایران در تایلند و مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در بدو ورود وزیر ورزش و جوانان به بانکوک ضمن حضور در فرودگاه، به هاشمی خوش‌آمد گفتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • «رخ» از مسکو جایزه گرفت/ جایزه بزرگ جشنواره مراکش برای «برنده‌ها»
  • خروش شماره 10 تیم ملی با نقش جدید! (عکس)
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • جایگاه ایران را در عرصه نبرد فرهنگی و اقتصادی تثبیت کنیم/ مسئولان از تولید ملی حمایت کنند
  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • مدیران باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • مسئولان هم محصولات ملی و داخلی خریداری و مصرف کنند
  • مدیریت باید سرمایه‌گذاری در بحث تولید را تثبیت کنند
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است