Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  قهرمان بمانا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، گفت: ماهانه نزديک به ۵۰۰ عمل اورژانسی و الكتيو (غير اورژانسی) در اين بيمارستان انجام می شود که عمل های اورژانسی شامل زنان و زايمان، چشم و غيره و عمل های الكتيو (غير اورژانسی) شامل  جراحی عمومی، زنان، چشم و زيبايی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با اشاره به اینکه بيشترين عمل هايی كه در بيمارستان استاد مطهری جهرم انجام می شود برای بيماری های چشم است، بیان کرد: در بين بيماری های چشم، آب مرواريد بيشترين عمل جراحی را دارد.

بمانا، تصریح کرد: ماهانه به طور ميانگين بين ۱۵۰ تا ۲۰۰ عمل چشم در  بيمارستان استاد مطهری جهرم انجام می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم، ادامه داد: در بيمارستان استاد مطهری، بعد از عمل چشم، بيشترين عمل ها به ترتيب زنان و زايمان و گوش و حلق و بينی است که بخش زنان و بخش داخلی بيشترين ضريب اشغال تخت ها را دارند.

او، با اشاره به بخش دياليز بیمارستان استاد مطهری، افزود: روزانه حدود ۴۵ تا ۵۰ بيمار در سه شيفت این بخش دياليز می شوند.

بمانا، اضافه کرد: بخش كوليز بيمارستان استاد مطهری جهرم در شيفت صبح برای بيماران تالاسمی و شيفت عصر برای شيمی درمانی بيماران سرطانی است، که روزانه ۱۲ نفر برای انجام شيمی درمانی از ساير بخش ها و شهرستان های اطراف به اين مركز مراجعه می كنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جهرم با تاکید بر بستری نوزادان در بخش ان آی سی يو اين بيمارستان، اظهار کرد: ماهانه ۴۰ تا ۵۰ نوزاد در اين بخش بستری می شوند، اين بخش دارای هفت متخصص اطفال و فوق تخصص غدد درون ريز و نوزادان است.

انتهای پیام/ت

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار پزشکی مرکز رادیوتراپی و شیمی درمانی بیمارستان استاد مطهری شهرستان جهرم بیمارستان استاد مطهری مطهری جهرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۶۹۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر منابع آب شهرستان جهرم گفت: ماموران گشت و بازرسی منابع آب هنگام گشت زنی، یک دستگاه کمپرسور را بر روی چاه کشاورزی مشاهده کردند.
تقی خانی افزود: فرد خاطی بدون مجوز اقدام به حفاری غیر مجاز کرده بود.

وی گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و  پاسگاه انتظامی منطقه، دستگاه توقیف شد.
وی از باغداران و کشاورزان خواست هرگونه تخلف در حوزه آب اعم از حفاری یا انتقال آب غیر قانونی را به شماره ۰۷۱۵۴۴۴۹۹۰ و ۰۷۱۵۴۴۴۹۸۶۵ اطلاع دهند.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • زهره حمیدی وضعیت بیماری‌اش را تشریح کرد؛ بعد از بیماری یک انسان جدیدتر شدم
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • ۱۵ عنوان برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • ۱۵ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی در ساری اجرا می شود
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • توقیف دستگاه حفاری غیر مجاز در جهرم